Як діяти етично: принципи The PepsiCo Way
Очікується, що всі співробітники PepsiCo дотримуватимуться принципів Кодексу. Наш Кодекс є основою нашого прагнення до етичної досконалості та містить політику і керівні принципи, які визначають, як ми ведемо бізнес належним чином – The PepsiCo Way:
Повага на робочому місціДовіра на ринку
Справедливість у ділових відносинах
Чесність у веденні бізнесу
Мета в нашому світі
Загальний огляд Глобального Кодексу поведінки:
Глобальний Кодекс поведінки компанії PepsiCo був опублікований 1 жовтня 2012 року. Він періодично переглядається для того, щоб більш повно відображати зміни в законодавстві або процедурах, які впливають на наш бізнес.
Огляд
Глобальна антикорупційна комплаєнс-політика
Ця політика підкреслює зобов’язання PepsiCo діяти етично та відповідально в усіх ділових відносинах, забезпечуючи чітку основу, яка:
- Забороняє хабарництво як у державному, так і в комерційному секторі.
- Розглядає необхідні процедури антикорупційної перевірки третіх сторін.
- Пояснює правила, яких необхідно дотримуватися щодо подарунків, обідів, подорожей та розваг, пов’язаних з державними службовцями.
- Окреслює вимоги до пожертвувань, спонсорства та діяльності з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), що мають зв’язок з урядом.
- Наголошує на важливості ведення точної бухгалтерської звітності про всі транзакції PepsiCo.
Положення цієї політики застосовуються, де це доречно, до всіх третіх сторін, які зобов’язані дотримуватися Кодексу поведінки постачальників PepsiCo.
Щоб дізнатися більше про цю політику та про те, як PepsiCo заохочує діяти етично, завантажте копію нашої Глобальної антикорупційної комплаєнс-політики.
«Speak Up»
Телефон довіри
Телефон довіри PepsiСo дозволяє співробітникам, клієнтам, партнерам по бізнесу та іншим особам повідомляти про можливі порушення Кодексу Поведінки PepsiСo, політики компанії та законодавства, що застосовується.
Вільно висловлюючи свою думку через телефон довіри «Speak Up» не лише вирішує одну проблему, але й часто призводить до позитивних організаційних змін та покращення робочого середовища шляхом навчання, перегляду політик та вдосконалення процесів. Телефон довіри може бути використаний для повідомлення про будь-яку ситуацію, що не відповідає Кодексу Поведінки, Цінностям компанії, її політиці та законодавству, що застосовується. Вхідні дзвінки можуть бути анонімними. PepsiСo дотримується конфіденційності при роботі з такими повідомленнями.
Повідомлення приймаються онлайн або по телефону на спеціальні телефонні лінії в країнах по всьому світу. PepsiСo гарантує захист прав осіб, що повідомляють про наявність проблем. У компанії заборонене переслідування будь-яких осіб, що сумлінно повідомляють про можливе порушення законів або Кодексу Поведінки. Будь-яка спроба переслідування співробітника, котрий повідомив про можливі порушення, сама по собі є серйозним порушенням Кодексу Поведінки, і про неї необхідно інформувати. Будь-який співробітник, котрий вдався до подібного переслідування, зазнає дисциплінарного стягнення.