Коли молодь шукає перше місце роботи, навряд чи часто звертає увагу на великі підприємства через страх, невпевненість, брак досвіду та банально нестачу часу на повноцінну зайнятість поряд з навчанням в університеті. А дарма, бо насправді велика компанія зі світовим імʼям передбачає великі можливості та ресурси, зокрема й на підтримку молоді, яка щойно робить перші кроки в професії. Якраз у PepsiCo нещодавно завершили річну програму стажування, яка допомогла кільком фахівцям-початківцям не лише навчитися чомусь новому, а й отримати роботу в надійній компанії з підтримуючим колективом.
Саме такий старт обрали для себе 24-річна Дарина Кравцова та 22-річний Михайло Шетманюк – і не пошкодували. Вони розповіли the page, як їм вдалося знайти роботу своєї мрії, чим сучасний бізнес може привабити молодих працівників та чому їх одноліткам не варто боятися професійних викликів.

Дарина теж намагається максимально ефективно використовувати робочий час. Вона користується матрицею Ейзенхауера, яка допомагає правильно пріоритезувати завдання і чітко дотримуватися плану. Це дозволяє не лише якісно працювати, а й зберегти баланс між роботою і особистим життям.

У Дарини є час і на різні корпоративні програми, зокрема, вивчення англійської мови, а також – на групові сесії з психологом. На її думку, такі зустрічі сприяють взаєморозумінню в колективі, допомагають стати ближчими з колегами, зняти емоційне напруження після робочого тижня і краще усвідомити причини і наслідки емоційного вигорання на роботі. Це дуже важливо для збереження ментального здоров'я та комфортної атмосфери в команді, що так цінують у PepsiCo.

Він відзначає і важливість благодійних ініціативи компанії: «На мою думку, великі компанії, які мають ресурси для благодійних заходів, повинні обов'язково їх проводити. Тішить, що в такий важкий для країни час компанія PepsiCo турбується про своїх співробітників і громади, і що я працюю саме в такій компанії».
Такий підхід PepsiCo до роботи як з молоддю, так і з усім колективом загалом плекає в працівниках відповідальність і бажання розвитку для спільного результату. Дарина каже, що не уявляє вже себе окремо від компанії, яка стала для неї орієнтиром у професійному житті, бачить великі перспективи для себе і жодних перешкод.

Михайло теж мріє стати фахівцем у своїй справі і впевнений, що зможе досягти цього у PepsiCo: «Я хочу робити щось не тому, що просто так треба, а тому, що так правильно, і я це знаю, бо вже маю свій професійний погляд на процеси. Хочу, щоб до мене зверталися як до спеціаліста, а не просто чергового робітника. І тут я бачу всі можливості для розвитку».
Своїм одноліткам, які ще перебувають у пошуку першої роботи, Дарина радить не боятися жодних пропозицій і бачити перспективу. Важливо бути відкритим до нових можливостей, не боятися змін, впевнена вона. Дівчина каже, що наприкінці свого стажування вона розглядала різні вакансії в компанії, зокрема й посаду оператора виробництва. Це фізично складна робота, але Дарина була впевнена, що навіть починаючи з такої позиції, зможе досягти значно більше.
«Шукайте те, що відгукується саме вам, але й не бійтеся експериментів. Подібні програми для стажерів є чудовою можливістю і влитися в компанію, і зрозуміти, чи тут твоє місце. Не варто керуватися стереотипами про певну роботу, а чітко підходити до вибору і запитувати себе: «А що тут є для мене?» – каже Михайло.
І він, і Дарина знайшли у PepsiCo це «щось для себе» – змогу для реалізації свого потенціалу, простір для розвитку, інструменти для навчання. Водночас вони готові дати компанії свої амбіції, свіжий погляд на робочі процеси, креативність та готовність до змін. В компанії розуміють, що з відповідальною та енергійною молоддю можна впевнено будувати довгострокові плани, і цінують це.
Джерело: Надійний старт: які можливості надає PepsiCo для молоді
Про PepsiCo в Україні
PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.
Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos, ХрумTeam. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».
Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua