серпня 12, 2024  

Дмитро Власенко: від стажера до фахівця відділу фінансів

У цьому інтерв'ю Дмитро ділиться досвідом роботи в компанії PepsiCo Україна, розповідає про цікаві проєкти, ділиться враженнями від програми стажування, а також порадами для майбутніх стажерів.

З нагоди Міжнародного дня молоді ми взяли інтерв'ю у нашого співробітника Дмитра Власенка, який почав свій шлях у компанії PepsiCo Україна як стажист, а вже за місяць перейшов на посаду фахівця відділу фінансового планування та управління виручкою. У цьому інтерв'ю Дмитро ділиться досвідом роботи в компанії PepsiCo Україна, розповідає про цікаві проєкти, ділиться враженнями від програми стажування, а також порадами для майбутніх стажерів.

• Коли ти приєднався до PepsiCo? Який твій кар'єрний шлях з моменту приєднання до компанії?

На початку літа я приєднався до команди як стажист у відділі управління виручкою. Мене почали активно знайомити з командою, необхідними навичками для роботи та долучати до різних проєктів. А за місяць з'явилась вакантна позиція і мене підвищили до фахівця відділу фінансового планування та управління виручкою у цьому ж відділі.

 • Чому ти обрав саме напрямок управління виручкою?

Я обрав напрямок управління виручкою, тому що завжди був захоплений фінансами. Мені хотілося працювати в сфері FMCG, де можна безпосередньо бачити, як рішення команди впливають на розвиток бізнесу.

• Як тобі здається, що у роботі твого відділу є найцікавішим? Який з аспектів роботи тобі подобається найбільше та чому?

Найцікавіше в роботі нашого відділу – це можливість оцінювати ефективність торгових інвестицій і бачити реальні результати впровадження цінових та промо-стратегій. Мені особливо подобається крос-функціональна комунікація з іншими відділами, адже вона дозволяє глибше зрозуміти загальну картину бізнесу. Крім того, вирішення ad-hoc завдань тримає мене в тонусі і дає можливість швидко реагувати на зміни, що додає динаміки в робочий процес.

• Розкажи про свої перші робочі дні. Чи ти стикнувся з викликами/складнощами в роботі, як ти з ними впорався?

Перші робочі дні були насичені новою інформацією, термінами і процесами, які потрібно було швидко освоїти. Викликів вистачало, але впоратися з ними допомогли матеріали, які мені надавали у вигляді презентацій, курсів та звітів. Великим плюсом стали заплановані зустрічі з колегами, де я міг ставити питання і отримувати підтримку. Завдяки цьому вдалося швидко адаптуватися і почати працювати з впевненістю.

• А що входить до зони твоєї відповідальності?

Зараз я відповідаю за ведення чотирьох звітів. Моя робота включає їх оновлення, удосконалення функціоналу та розширення охоплення каналів продажів в одному із них.

• Можеш поділитися цікавими проєктами та завданнями, над якими ти працював за цей час?

Раніше я не мав досвіду роботи з Power BI, але ця роль дала мені можливість навчитися. Зараз я вже активно доповнюю окремі частини в кількох автоматизованих звітах, що стало цікавим і корисним досвідом.

• Поділишся своїми враженнями від програми стажування?

Мені дуже пощастило з командою і колегами в компанії загалом. Тут панує атмосфера, де можна не тільки обговорювати робочі моменти і звертатися за допомогою, але й відчувати себе комфортно з першого дня. Спілкування виходить далеко за межі роботи—ми можемо обговорювати загальні теми і весело проводити час разом поза офісом. Це робить програму стажування ще більш цінною та приємною.

• Що ти порадиш майбутнім стажерам?

Рекомендую майбутнім стажерам частіше з'являтися в офісі і активно спілкуватися з колегами. Це не лише робить робочий процес цікавішим та веселішим, але й допомагає швидше вчитися та розширювати професійні знання. Живе спілкування з командою відкриває нові можливості та допомагає краще розуміти специфіку роботи.

Про PepsiCo в Україні

PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.

Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.