Effie Awards Ukraine 2025, найпрестижніша світова нагорода в галузі маркетингових комунікацій, відзначала проєкти тих, хто цього року створив не просто яскраві кампанії, а й довів їхню реальну ефективність. На церемонії були оголошені найрезультативніші проєкти країни – ті, що трансформують ринки, формують нове сприйняття та створюють користь для бізнесу й суспільства. Серед них дві нагороди отримав Pepsi, який довів, що бренд може бути частиною культури.
Кампанія «Контент смакує по-твоєму з Pepsi» здобула Срібло у категорії «Молодіжний маркетинг» та Бронзу у «Крос-медійному сторітелингу». Це підтвердження того, що Pepsi вдалося заговорити з молоддю на її мові через контент, який вона дивиться, створює та яким надихається.

Сьогодні молодь живе онлайн: TikTok, стріми, аніме, кіно. Pepsi не просто зайшов у ці середовища, а став їх частиною. Бренд з’явився у Twitch, Reels, підтримав кінофестивалі та зробив кожен момент перегляду відчутно «смачнішим».

Про PepsiCo в Україні
PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.
Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos, ХрумTeam. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».