Як ви оцінюєте поточний стан ринку переробки картоплі в Україні?
Зараз стан ринку значно кращий, ніж був два роки тому. З початку повномасштабного вторгнення, на жаль, ринок переробки картоплі суттєво зменшився, адже більшість підприємств змушені були тимчасово призупинити свою роботу. Проте вже зараз ми бачимо тенденцію до відновлення і впевнені, що це ще далеко не межа.
Які найближчі плани розвитку чипсового напряму компанії PepsiCo?
Попри те, що виробничі потужності компанії були тимчасово призупинені в 2022 році, ми підтримували всіх наших фермерів і намагалися допомагати їм у розвитку картопляного напряму, що дало свої плоди. Адже станом на сьогодні ми повністю відновили локальне виробництво і поступово повертаємося до обсягів закупівель української картоплі для виробництва нашої продукції на рівні 2019–2021 років. Також цього року ми активно працюємо над розвитком нових господарств, збільшуючи їх кількість з трьох до восьми.
Як вплинули воєнні дії на виробництво чипсів?
2022-го ситуація в Миколаївській області була дуже складною. Нашим пріоритетом стала безпека працівників PepsiCo, тому виробництво було тимчасово призупинене, а співробітники разом із сім’ями — евакуйовані до більш безпечних регіонів і за кордон. З початку 2023 року ми почали відновлювати потужності, а вже у серпні запустили локальне виробництво, що стало мотиваційним стартом для всієї команди.
Як змінилися споживчі тренди в Україні на чипси з початком повномасштабного вторгнення?
Ми бачимо, що попит на снеки зростає і українці залюбки споживають чипси. Вподобання наших споживачів щодо проведення вільного часу змінюються — дедалі більше людей віддають перевагу перебуванню у колі близьких та рідних, спільному проведенню часу, що робить «шеринг» щораз популярнішим. Великі пачки наших чипсів — саме те, що потрібно для компанії. Водночас швидкий перекус у дорозі не втрачає своєї актуальності, адже ми всі постійно в русі. Тож спеціально для таких випадків у нашій продуктовій лінійці є 60-грамова пачка чипсів і це ідеальна одна порція, яку зручно прихопити з собою.
Які вимоги до якості картоплі, що ви закуповуєте?
Для виготовлення якісної продукції важливо, щоб бульби картоплі відповідали певним вимогам щодо розміру, форми, щільності, вмісту сухої речовини та редукованих цукрів. До прикладу, вміст сухої речовини повинен бути не менше ніж 23 %, а редукованих цукрів — на допустимому рівні, щоб уникнути потемніння м'якуша при смаженні. Ми суворо слідкуємо, щоб вищезазначених стандартів обов’язково було дотримано.
Яких заходів ви вживаєте, щоб працювати лише з якісною картоплею?
Задля виробництва найякісніших чипсів ми ведемо плідну співпрацю із компанією «Сингента». Вона тісно співпрацює з нашими колегами в Європі у різних напрямах: захист рослин, налаштування техніки, лабораторні дослідження, випробування на демоділянках, ведення протоколів якості картоплі. Завдяки одному з найкращих портфелів засобів захисту картоплі й комплексу додаткових сервісів, ми можемо бути впевнені в отриманні найкращих бульб.
А які плани в цій колаборації на 2024 рік?
Плани доволі амбітні: спільний розвиток нових господарств, організація моніторингу розвитку картоплі, надання консультацій, залученість на демоділянках, проведення семінарів разом тощо. Одним словом, спільно сприяти розвитку сталого землеробства в Україні. І ми щиро віримо, що вже до кінця поточного року наші плани буде втілено у життя.
Джерело: Які перспективи ринку переробки картоплі в Україні? | Сингента Україна (syngenta.ua)
Про PepsiCo в Україні
PepsiСo — один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія має три підприємства: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляється дитяче харчування, молочна продукція та соки.
Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції з брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos, «Хрумteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з торговими марками «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».
Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua