1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

За підтримки PepsiCo агропідприємці України втілюють бізнес-ідеї

09.12.2022

PEP_SEED_20221208.png

Глобальний договір ООН в Україні за підтримки PepsiCo в Україні й PepsiCo Foundation втілив освітній проєкт SEED для малого агробізнесу.

Підприємці-аграрії сьогодні працюють у всіх регіонах України, і цим не тільки створюють робочі місця для себе, родини й громади, але й продовжують традиції місцевих промислів і народної культури. Вони переповнені ідеями і навіть готовими до втілення проєктами, але часто їм бракує актуальних знань про бізнес-процеси й реальних інструментів для роботи. 

Глобальний договір ООН в Україні, за фінансової підтримки компанії PepsiCo в Україні й PepsiCo Foundation, з метою підтримки малого українського агробізнесу розробив і втілив масштабний освітній проєкт SEED, запросивши менторів і лекторів допомогти вивести бізнес-ідеї учасників на новий рівень. Мета SEED, проєкту з промовистим гаслом «Україні потрібні аграрії», — створити умови для підвищення якості життя українців, сприяти їхньому працевлаштуванню й самозайнятості та сформувати регіональні конкурентні переваги, підвищуючи економічну грамотність населення і  забезпечуючи якісну підприємницьку освіту онлайн.

Для навчання на SEED було обрано 150 учасників з усієї України. Представити ідею свого агробізнесу, або чинного, або на стадії розробки, було важливою умовою участі. Навчання на проєкті SEED передбачало 27 годин інтерактивних лекцій експертів із проєктного менеджменту, комунікацій, фінансів, інвестування, юридичних аспектів бізнесу тощо. Кожен учасник мав три години для індивідуального спілкування з менторами з тих напрямів бізнесу, які цікавлять саме його. 24 учасники розповіли про проєкти, над якими вони працювали із серпня під час групових тренінгів й індивідуальних консультацій із менторами. 

Усі проєкти показали високий рівень підготовки, усі бізнес ідеї були варті уваги, тому вибір переможців для журі був непростим. Навчання завершилося фінальним пітчингом найкращих проєктів. У підсумку 15 учасників отримали гранти від PepsiCo Foundation, Глобального договору ООН в Україні й партнерів. 

Війна завдала величезних збитків українському бізнесу, зокрема й підприємствам багатьох учасників проєкту. Але українці — незламні духом, вони прагнуть і далі працювати й розвивати громаду. Із задоволенням ділимося з вами історіями переможців проєкту SEED, і запрошуємо 
ознайомитися з ними. Радіємо, що навіть у такі непрості для країни часи учасники розвивають і масштабують свої агро-бізнеси. Крокуймо разом до модернізації агросектору України!

Джерело: 
ain.business


Про PepsiCo в Україні

 

PepsiСo - один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія володіє трьома підприємствами: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляються соки, молочна продукція та дитяче харчування.

 

Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».

 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.