1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Зустрічайте оновлену «Слов'яночку»

13.09.2022

PepsiCo_SLV_New.png


Після призупинки в лютому молочне виробництво PepsiCo в Україні відновило свою роботу з квітня та продовжує поставки на полиці магазинів улюблені молочні продукти українців.

«З огляду на те, що молочна продукція являється основою харчування для мільйонів людей в Україні, ми зробили все можливе, аби відновити роботу молочного виробництва та виконувати наші контракти на поставки молока з партнерами. Сьогодні багато що змінилося і на ринку, і в уяві споживачів про звичні продукти й бренди. Тому ми теж маємо на меті трансформувати наш портфель молочних брендів в Україні відповідно до нових фокусів, та розпочинаємо з бренду «Слов’яночка», - коментує Ірина Римарчук, директор з маркетингу категорії Молочні продукти.

В серпні 2022 бренд «Слов'яночка» оновлює свій дизайн та позиціонування. Новий образ «Слов’яночки» – це наша спроба передати уявлення про красу й жіночність української жінки, Берегині роду, ніжної і турботливої матері, яка створює родинний затишок, піклується про родину, тримає в своїх руках досвід поколінь і передає його далі, дарує любов, життя і натхнення. Вінок і квіти, що оточують «Слов’яночку», символізують красу, природність і відродження, а також роблять бренд помітним і впізнаваним. Кожен вид продукції має свою гаму кольорів, що метафорично підпорядковується порам року і допомагає споживачам знайти свій продукт на полиці.

Над створенням концепції нового образу «Слов’яночки» працювала команда маркетологів та дизайнерів. Були проведені фокусні опитування, які показали, що більшості респондентів відгукується концепція Берегині. Саме такою ми бачимо «Слов’яночку».

«Молочна продукція «Слов’яночка» вперше з’явилася на полицях українських магазинів двадцять років тому, та багато років супроводжує українців, радуючи безкомпромісною якістю та традиційним смаком. На сьогоднішній день цей бренд за займає понад половину об’ємів молочної продукції компанії в Україні та виготовляється виключно з молока екстра-класу від українських постачальників. Будучи на 100% українським продуктом «Слов’яночка» також активно долучається до вирішення гумманітарних питань. Так, з початку воєнного вторгнення біля 400 т. продукції «Словяночка» було передано на благодійність», - коментує Ростислав Гук, директор з продажів PepsiCo в Україна.    

Про компанію PepsiСo

Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі.  У 2021 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 79 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker і SodaStream. Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи відомі  бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, перемагаючи з PepsiCo Positive (pep+). pep+ — стратегічна всебічна трансформація, що ставить сталість у центрі нашого бізнесу та надихає на позитивні зміни для планети й людей. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.

Про PepsiCo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.