ПЕРЧЕЙЗ, Нью-Йорк, 7 липня 2022 р. – PepsiCo, Inc. (NASDAQ:PEP) сьогодні опублікувала перший Підсумковий звіт про навколишнє середовище, соціальну сферу й управління (ESG) після запуску PepsiCo Positive (pep+) — стратегічної всебічної трансформації бізнесу в напрямку стабільності й людського капіталу, центральної для зростання і створення цінності компанії. У Підсумковому звіті ESG за 2021 рік, якісно відмінного від попередніх звітів PepsiCo про сталий розвиток, підкреслюється використання брендів, персоналу і масштабу задля нового курсу позитивних дій з користю для планети й людей. А також прогрес виконання провідних галузевих зобов’язань.
pep+ вбудовано в кожну частину бізнесу PepsiCo, а в Підсумковому звіті деталізовано перші досягнення й реальні приклади за трьома напрямками – позитивним сільським господарством, позитивним ланцюжком поставок й позитивним вибором. Основні моменти:
Позитивне сільське господарство
o Допомога у поширенні практик відновлювального сільського господарства на понад 345 000 акрах – прогрес у досягненні мети в 7 млн акрів до 2030 року, що приблизно відповідає сільськогосподарському сліду PepsiCo.
o Підтримка засобів до існування фермерок і сільських громад за допомогою ініціатив на кшталт партнерства з USAID на 20 млн доларів США для розвитку підприємств, очолюваних жінками, і Фондом наступного покоління сільського господарства на 2 млн доларів США у партнерстві з Міжамериканським банком розвитку (IADB), щоб продемонструвати вплив ґендерних факторів і розумних рішень в ланцюжках постачання сільськогосподарської продукції в Домініканській Республіці, Еквадорі й Ґватемалі. Ці програми відзначають перші дії для досягнення нової цілі pep+ щодо покращення засобів до існування понад 250 000 людей у ланцюжку постачання сільгосппродукції PepsiCo і в громадах, у т. ч. шляхом розширення економічних можливостей жінок.
Позитивний ланцюжок поставок
o Зниження викидів Scope 1 і 2 на 25% проти базового рівня 2015 року, при цьому понад 70% світових потреб в електроенергії в прямих операціях тепер задовольняються з відновлюваних джерел. У 2021 році викиди Scope 3, на які припадає 93% викидів компанії, зросли на 5%[1] проти базового рівня 2015 року, значною мірою через безпрецедентне зростання бізнесу.
o Підвищено експлуатаційну ефективність використання води на 18% у районах з високим ризиком браку води проти базового рівня 2015 року в порівнянні з цільовим показником у 25% до 2025 року[2] і поповнено 34% води, яка використовується в операціях, до місцевих вододілів[3] у 2021 році – понад 6,1 млрд л води. Крім того, з 2006 року PepsiCo продовжувала надавати доступ до безпечної води в усьому світі для понад 68 млн людей, що дозволило компанії частково втілити мету, визначену до 2030 року, – 100 млн людей.
o У США ми збільшили представництво темношкірих на керівних посадах до 8,3%, а латиноамериканців – до 9,5%, у порівнянні з цілями у 10% до 2025 року для кожної з груп, і досягли показника у 43% жінок на керівних посадах у порівнянні з метою в 50% до 2025 року в усьому світі.
Позитивний вибір:
o У 2021 році, на чотири роки раніше запланованого терміну, PepsiCo досягла мети щодо скорочення споживання насичених жирів на 75%2 з портфеля зручної їжі[4], що не перевищує 1,1 г насичених жирів на 100 калорій. Крім того, 53% обсягу портфелю напоїв PepsiCo тепер містять менше 100 калорій з доданих цукрів на 12 унцій порції[5] і 66% портфелю зручної їжі не перевищує 1,3 мг натрію на калорію[6].
«Зобов’язання й дії PepsiCo щодо створення стійкішої продовольчої системи непохитні, і ми пишаємося прогресом 2021 року на шляху до нових і оновлених цілей pep+», — сказав Джим Ендрю, головний спеціаліст зі сталого розвитку PepsiCo. «Мета полягає у такому відокремленні, щоб наш бізнес міг стабільно розвиватися, зменшуючи вплив на навколишнє середовище. Попереду ще багато роботи, і ми не можемо робити це поодинці, тому разом з партнерами ланцюжка поставок, спільнотами, неурядовими організаціями й державними діячами продовжуватимемо інвестувати у вчинки, інновації й партнерства, які дозволять нам усім реалізувати стабільніше майбутнє».
Цифровий Підсумковий звіт ESG за 2021 рік створено задля забезпечення бездоганного зв’язку з темами PepsiCo ESG від A до Я, незмінно ретельним аналізом підходу PepsiCo й прогресом у приблизно 50 напрямках, пов’язаних зі сталим розвитком. На додаток до постійної прозорості у звітності, PepsiCo продовжуватиме щорічно публікувати Підсумковий звіт ESG.
Підсумковий звіт цього року й усі пов’язані ресурси для завантаження доступні тут.
# # #
За додатковою інформацією звертайтесь pepsicomediarelations@pepsico.com
Про компанію PepsiСo
Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2021 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 79 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker і SodaStream. Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи відомі бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, перемагаючи з PepsiCo Positive (pep+). pep+ — стратегічна всебічна трансформація, що ставить сталість у центрі нашого бізнесу та надихає на позитивні зміни для планети й людей. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.
У цьому прес-релізі містяться заяви, які відображають наші погляди на майбутні результати діяльності, які є «прогнозними заявами» у розумінні Закону про реформу судочинства щодо приватних цінних паперів від 1995 року. Для опису прогнозних заяв загалом використовуються такі вирази як «прагнути», «передбачити», «вважати», «стимулювати», «оцінювати», «очікувати», «мати на меті», «мати намір», «могти», «планувати», «прогнозувати», «стратегія», «ціль», «будемо» і подібні до них вирази або їхні варіанти чи інші словосполучення. Прогнозні заяви за суттю передбачають ризик і невпевненість, які можуть призводити до того, що кінцевий результат може суттєво відрізнятися від кінцевого, очікуваного в таких прогнозних заявах, включаючи вбивчий конфлікт в Україні; вплив поширення COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo; заподіяння шкоди репутації PepsiCo або іміджу її брендів; проблеми й побоювання щодо якості й безпеки продукції; можливості PepsiCo ефективно конкурувати; брак водних ресурсів; зміни в роздрібній торгівлі чи правилах продажу будь-якому ключовому клієнту; перебої у виробничих операціях й ланцюгу постачання компанії PepsiCo, включаючи збільшення витрат на товар, упаковку, транспортування, оплату праці й інші витрати; політичні чи соціальні умови на ринках, де виробляється, створюється, розповсюджується чи продається продукція PepsiCo; майбутні кібератаки й інші перебої в роботі наших інформаційних систем; нездатність успішно завершити або керувати стратегічними операціями; зміни клімату або заходи щодо подолання наслідків кліматичних змін; запровадження або можливе запровадження нових податків чи збільшення поточних на продукцію PepsiCo; накладення обмежень на діяльність, пов'язану з просуванням чи продажем продукції PepsiCo; зміни законодавства і правил використання чи утилізації пластику чи інших пакувальних матеріалів; неможливість дотримання чинних законів і правил; а також потенційну відповідальність і витрати, пов'язані з позовами, скаргами, судовими чи регуляторними провадженнями, розслідуваннями або слідчими діями. Для отримання додаткової інформації щодо цих та інших факторів, які можуть призвести до того, що реальні результати діяльності PepsiCo істотно відрізнятимуться від наведених в цьому тексті, будь ласка, зверніться до документів, які є у розпорядженні Комісії з цінних паперів і бірж, включаючи останній щорічний звіт за Формою 10-K і наступних звітів за Формами 10-Q та 8-K. Ми попереджуємо інвесторів, що вони не повинні надмірно покладатися на такі прогнозні заяви, які є актуальними лише на день їхнього оприлюднення. Компанія PepsiCo не бере на себе зобов'язань щодо оновлення будь-яких прогнозних заяв, а саме, внесення в них нової інформації, майбутніх подій тощо.
[1] Там, де фактичні дані за 2021 рік недоступні, використовувалися приблизні дані за 2021 рік. Результати відображають виключення Hangzhou Haomusi Food Co., Ltd. (Be & Cheery) і певні викиди Scope 3 стосовно інших придбань, для яких дані недоступні
[2] Результати відображають виключення Be & Cheery
[3] Результати відображають виключення SodaStream і Be & Cheery.
4 На основі 23 найкращих ринків зручної їжі, які становлять 86% світового обсягу станом на 2021 рік.
[5] Наш глобальний прогрес базується на найкращих 26 ринках напоїв, які складають 79% загального обсягу продажів напоїв компанії станом на 2021 рік.
[6] Наш глобальний прогрес базується на наших 23 найкращих ринках зручної їжі, які становлять 86% світового обсягу на 2021 рік. Результати відображають виключення Be & Cheery
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023