1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Стартував набір на освітній проєкт SEED за підтримки PepsiCo в Україні

02.02.2022

PEP_SEED_02_20220202.png

Цього року компанія PepsiCo Україна та The PepsiCo Foundation оголосили про виділення ґранту на реалізацію трьох програм, що направлені на відновлення громад від наслідків пандемії. 

Однією з наших програм є створення акселератору сталого агробізнесу, який допоможе 125 молодим підприємцям розпочати власні бізнес-проєкти в регіонах України. З цього приводу спільно з Мережею Глобального договору ООН в Україні ми розпочинаємо реєстрацію на участь у програмі SEED.  

SEED — це освітний проєкт, який допомагає втілювати найкращі бізнес-ідеї в агросфері та в напрямі сталого розвитку. Програма охоплює Київську, Львівську, Рівненську, Миколаївську, Одеську й Харківську області, а також підконтрольні Україні міста Донецької та Луганської областей.

Мета SEED — створити умови для підвищення якості життя українців, сприяти їх працевлаштуванню й самозайнятості та сформувати регіональні конкурентні переваги, підвищуючи економічну грамотність населення і  забезпечуючи якісну підприємницьку освіту онлайн. Проєкт сфокусований на досягненні прогресу в реалізації 4-ої Цілі сталого розвитку (ЦСР) «Якісна освіта» та 8-ої ЦСР «Гідна праця та економічне зростання».

S — Sustainable
E — Empowering
E — Ethic
D — Diverse

Якщо маєте ідею власного бізнесу, зареєструйтеся на участь у SEED до 1 березня 2022 року!

До участі запрошуємо мешканців Київської, Львівської, Рівненської, Миколаївської, Одеської й Харківської областей, а також підконтрольних Україні міст Донецької та Луганської областей.

Вік учасників — від 18 років.

Щоб подати заявку на участь у конкурсі, заповніть анкету і прикріпіть до неї посилання на презентацію бізнес-ідеї.

Презентацію  можна подати в одному з форматів:

  • презентація у PowerPoint (до 10 слайдів);
  • відео (тривалістю до 1 хв);
  • текстовий файл (обсягом до 2 сторінок).

Для участі в навчальній програмі буде відібрано найкращі заявки, які стосуються агросфери та сталого розвитку. 

За 27 годин навчання з досвідченими експертами та менторами ви здобудете базові знання з  проєктного менеджменту, SMM, комунікацій, презентацій, фінансової грамотності, інвестування та юридичних питань бізнесу.

Навчання в проєкті SEED включає:

  • 8 лекцій від менеджерів провідних компаній;
  • стратегічні сесії з експертами для розвитку ваших ідей;
  • менторську підтримку;
  • нетворкінг.

Після фінального пітчингу проєктів найкращі ідеї отримають фінансову підтримку для подальшої реалізації.


Про The PepsiCo Foundation

Заснований у 1962 році, The PepsiCo Foundation, благодійний підрозділ PepsiCo, інвестує в основні елементи сталої системи харчування задля підтримки громад, що зростають. Працюючи з некомерційними організаціями та експертами з усього світу, ми зосереджені на тому, щоб допомогти спільнотам отримати доступ до продовольчої захищеності, безпечної води та економічних можливостей. Ми прагнемо до відчутного впливу в місцях, де ми живемо і працюємо, — співпрацюючи з колегами з галузі, місцевими та міжнародними організаціями та нашими співробітниками, щоб вплинути на масштабні зміни в питаннях, які важливі для нас і мають глобальне значення.

Дізнайтеся більше на www.pepsico.com/sustainability/philanthropy.


Про PepsiCo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.


Про Глобальний договір ООН в Україні

Мережа Глобального договору ООН в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact (Глобального договору Організації Об'єднаних Націй). Це найбільша у світі асоціація відповідального бізнесу, що закликає компанії вибудовувати свою діяльність та стратегію з урахуванням Цілей сталого розвитку та на основі Десяти універсальних принципів у галузі прав людини, трудових відносин, захисту довкілля і боротьби з корупцією.