1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«У будь-якій справі завжди доходьте суті того, що робите» – Марія Гуськова

30.10.2018

n219.jpg

Марія Гуськова, спеціаліст відділу інсайтів: «У будь-якій справі завжди доходьте суті того, що робите»

Минулого року Марія була учасницею першого набору на програму стажування у PepsiCo Україна. Після її успішного проходження вона потрапила до річної програми розвитку PepsiCo Go, а зараз працює в нашій компанії та виконує відповідальні завдання у відділі інсайтів. Про те,  як вона професійно зростає у провідній міжнародній FMCG-компанії і як пройшов перший рік роботи у PepsiCo, Марія розповідає в інтерв’ю.

Розкажи, чому серед багатьох пропозицій стажування ти обрала саме PepsiCo?

Спочатку мене зацікавила можливість здобути досвід у провідній міжнародній компанії, що відома своєю корпоративної культурою та брендами зі світовим ім’ям. Під час відбору на стажування я вперше побувала в офісі й дізналася про PepsiCo з перших вуст – від керівників, які набирали стажерів. Вони конструктивно та захопливо розповідали про роботу, цілі, стратегію PepsiCo та кар’єрні можливості. Після цього я поставила собі конкретну мету: я хочу працювати в такій команді!

Якими були твої очікування від стажування? Чи справдилися вони?

Коли я потрапила на стажування до відділу інсайтів (від англ. Insights), що займається ринковими дослідженнями, та ближче познайомилася з компанією, зрозуміла, в якій сфері я прагну розвиватися. Я була готова до аналітичних завдань і подальшого інтенсивного навчання у процесі роботи. Мої очікування повністю справдились.
У PepsiCo стажери працюють над реальними бізнес-завданнями. Тож я одразу бачила, що моя робота приносить результати для компанії. Це мотивує й наповнює сенсом. Крім цього, мене приємно вразив рівень довіри до стажерів у компанії. Працюючи над важливими завданнями та відповідаючи за результат, я відчувала себе повноцінним співробітником. При цьому колеги мені всіляко допомагали: тренінгами, порадами та відповідями на безліч моїх питань.

Що для тебе стало відкриттям у компанії PepsiCo? 

Те, наскільки високо тут цінують принцип балансу між роботою й особистим життям: гнучкий графік, можливість працювати поза офісом один день на тиждень. Як на мене, це надзвичайно важлива складова корпоративної культури. Такі комфортні умови сприяють продуктивній роботі та надихають працювати із максимальною самовіддачею.

Які необхідні знання та професійні навички дала тобі програма стажування у PepsiCo?

Я часто порівнюю з точки зору професійного розвитку, якою потрапила до програми і якою стала. У серпні минулого року я презентувала свій проект — результати літнього стажування. Цього серпня вже доповідала про дослідження щодо декількох бізнес-питань молочної категорії перед топ-менеджментом компанії. Це очевидний прогрес, і я цьому дуже рада. Завдання, які переді мною ставили, та підтримка, яку мені надавали, допомогли зробити перші професійні кроки у даній сфері.

Чи планувала ти потрапити в штат компанії після стажування? Що відчула, коли отримала цю пропозицію?

Потрапити у штат я хотіла, відколи розпочалося стажування. Це сталося приблизно через рік після мого першого візиту до PepsiCo. Пам’ятаю, після того, як я підписала пропозицію щодо влаштування, керівник надіслав мені посадову інструкцію. Я декілька разів її перечитувала і тихо раділа. У цей момент прийшло усвідомлення, що я вже не просто здібний студент, а спеціаліст, в якому зацікавлена компанія. Це надзвичайно надихає!

Як склалися твої відносини з колективом? Колеги допомагають, коли виникають сумніви з робочих питань чи потрібна порада або підтримка?

У колективі, де з ентузіазмом ставляться до роботи, приємно працювати. Робота у відділі інсайтів часто полягає в тому, щоб знайти відповіді на запитання, які турбують бізнес. Я маю висунути гіпотези, проаналізувати факти, зробити висновки і дати практичні рекомендації. Така робота — це постійний пошук, вона не може бути одноманітною. Інколи виникають труднощі, проте колеги вміють направити діяльність у правильне русло. Я захоплююсь професіоналізмом колег: вони структуровано підходять до проблемних питань і переконливо використовують факти як аргументи.  У PepsiCo є  з кого брати професійний приклад.

Чим займаєшся зараз? Чи змінилося твоє враження про компанію за цей рік?

Зараз займаюся аналітикою, дослідженнями ринку та покупців для молочної частини бізнесу PepsiCo в Україні. Моє завдання — вивчати ринкове середовище за допомогою доступних компанії джерел інформації та аналітичних інструментів і давати відповіді на практичні запитання. Наприклад, як розвиваються наші бренди і категорії, що діється у конкурентів, чи існують загрози і де шукати потенціал для розвитку. Щодо змін, то за цей рік зросло відчуття моєї причетності до всього, що відбувається у PepsiCo. Я глибше занурилася у внутрішні процеси компанії, почала взаємодіяти з більшою кількістю колег. До того ж, підвищилася складність завдань, які переді мною ставлять, і, звісно ж, рівень відповідальності.

Поділися своїми професійними планами на найближчий час.  

Я прагну сповна реалізувати в PepsiCo свій потенціал. Для цього в нашій компанії створено всі умови.  

Можеш дати пораду, як успішно пройти стажування у PepsiCo?

У будь-якій справі — невеликій чи масштабній — завжди доходьте суті того, що робите. Працюйте усвідомлено і намагайтеся мислити якомога ширше.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua