Другий рік поспіль Pepsi організовує масштабну сліпу дегустацію напоїв категорії "кола" в Україні – «Битву смаків». Вперше така активність від Pepsi відбулася в 1975 році у США.
Цього разу команда «Битви смаків» об'їхала 18 міст України! Ми додатково відвідали Луцьк, Чернівці, Кривий Ріг та Черкаси. Дегустаційні точки були представлені на 2-х масштабних літніх заходах - на фестивалі блогерів «ВідеоЖара» в Києві і на фестивалі етнічної культури «Етновир» у Львові.
І 65% опитаних споживачів вибрали смак Pepsi!
«Битва смаків» пройшла в рамках кампанії Покоління, де ми показали, що Pepsi - це напій цілих епох, і він завжди був і залишається з тими, хто живе моментом і молодий душею, - коментує Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер компанії PepsiCo. - 65% опитаних споживачів вибрали саме смак Pepsi! Ми, безумовно, пишаємося цим».
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023