1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Рамон Лагуарта обраний новим генеральним директором компанії PepsiCo

06.08.2018

n165.jpg

ПЕРЧЕЙЗ, штат НЬЮ-ЙОРК, 6 серпня 2018 г. – PepsiCo, Inc. (далі – PepsiCo) сьогодні оприлюднила інформацію, що 54-річний Рамон Лагуарта був одноголосно обраний Радою директорів компанії на посаду генерального директора. Він стане наступником 62-річної Індри К. Нуйі, яка покине крісло гендиректора 3 жовтня, пропрацювавши в компанії 24 роки, з них 12 – на найвищій посаді. Вона виконуватиме обов'язки голови Правління до початку 2019 року, тим самим забезпечивши плавний перехід. Лагуарта також був обраний членом Ради директорів з 3 жовтня 2018 року.

Під керівництвом Індри Нуйі PepsiCo досягла блискучих результатів:

  • З 31 грудня 2006 р. по 31 грудня 2017 р. сукупна прибутковість для акціонерів становила 162%
  • З початку 2006 р. до кінця 2017 р. підсумкова готівка, яку акціонери отримали у вигляді дивідендів і зворотного викупу акцій, становила 79,4 млрд доларів США
  • Дивіденди на одну акцію зросли практично в три рази – з 1,16 долара США в 2006 році до 3,17 долара США в 2017 р., їхній середньорічний темп зростання в складних відсотках становив майже 10%
  • Зростання чистого доходу змінилося з 35 мільярдів доларів США в 2006 р. до 63,5 мільярдів доларів США в 2017 р., тобто сукупний темп щорічного зростання становив 5,5%

«Керувати компанією PepsiCo – це найбільша честь, яка була в моєму житті, я неймовірно пишаюся тим, чого ми досягли за останні 12 років. Ми діяли не тільки в інтересах наших акціонерів, але й усіх наших стейкхолдерів у тих містах і країнах, де працює наша компанія,сказала Нуйі. – Я зростала в Індії і ніколи не могла собі уявити, що матиму можливість очолити таку видатну компанію. Керуючись нашою філософією «Відповідально до мети» – працюючи стабільно і виробляючи більш поживні продукти, зменшуючи навантаження на навколишнє середовище і допомагаючи містам і країнам, в яких ми є присутніми, – ми набагато серйозніше вплинули на життя людей, ніж я коли-небудь могла уявити собі. Сьогодні PepsiCo займає сильні позиції і це допомагає компанії зростати і розвиватися, а перспективи у неї чудові».

Індра Нуйі також заявила: «Рамон Лагуарта – це саме та людина, яка продовжить розвивати наш успіх. Він чудовий керівник, що має великий і серйозний досвід ведення бізнесу. Він розуміє суть мінливих смаків покупців, а також інших найважливіших тенденцій, які ми сьогодні спостерігаємо в усьому світі, і уже довів своє вміння керувати у такій ситуації. Рамон завжди був надійним партнером у керівництві компанією, і я впевнена, що він приведе PepsiCo до нових висот найближчими роками».

Голова Правління Ян Кук заявив від імені Ради директорів PepsiCo: «Як голова і гендиректор Індра була видатним керівником ці останні 12 років. Вона стала зразком для наслідування як відповідальний лідер корпорації ХХІ століття і в нашій галузі, і поза її межами. Вона досягла значних фінансових показників, причому концентрувала увагу не тільки на короткостроковій, але й на довгостроковій перспективі. Працюючи на посаді генерального директора, вона збільшила наш дохід на більш ніж 80%, продемонструвавши кращі показники, ніж наші конкуренти. Більш того, за час її керівництва майже щороку у нас з'являвся новий бренд з мільярдним оборотом. Акціонерів також не забули: кожна тисяча доларів США, інвестована в компанію в 2006 році, сьогодні оцінюється в два з половиною рази більше.

Водночас Індра робила інвестиції в майбутнє, ставши лідером корпоративної відповідальності та сталого розвитку, вкладаючи сенс в усе, що робить компанія. Індра входить до списку 100 генеральних директорів за версією журналу «Fortune», які ставлять і вирішують завдання сталого розвитку свого бізнесу, але вона була першою, вона проклала шлях для нових поколінь лідерів ділового світу, які хочуть «процвітати, роблячи добро». Під її керівництвом компанія PepsiCo збільшила портфель продукції Good for You і Better for You з приблизно 38% доходу в 2006 р. до орієнтовно 50% в 2017 р., майже потроїла інвестиції в наукові розробки, спрямовані на розширення асортименту продуктів харчування і зменшення шкоди навколишньому середовищу, а також отримала визнання у всьому світі завдяки соціальній роботі, що проводиться з представниками різних груп населення в усіх країнах.

Індра абсолютно безкорисливо виступила наставником своїх співробітників по всій вертикалі нашої організації, вона вибудувала близькі стосунки з лідерами всіх ключових ринків PepsiCo, послідовно виступала на підтримку культурних відмінностей і дотримувалася найвищих стандартів корпоративної етики, що дозволило PepsiCo щороку входити до Світового списку найбільш етичних компаній, який складає Інститут Ethisphere вже протягом 12 років.

Завдяки її роботі PepsiCo впевнено займає лідерські позиції на ринку, і Рамон приймає компанію з надійних рук. Він також є визнаним лідером, який має величезний досвід роботи на міжнародних ринках, і Рада директорів абсолютно впевнена в тому, що саме він повинен писати цей новий розділ історії зростання компанії PepsiCo».

Коментуючи своє призначення, Рамон Лагуарта сказав: «Мені випала велика честь бути призначеним новим генеральним директором компанії PepsiCo. Я хочу подякувати Раді директорів за довіру, яку мені надали, обравши на цю посаду. Я також хочу подякувати Індрі за величезну підтримку з її боку. Вона змінила компанію завдяки своїм сміливим ідеям і видатним лідерським якостям, і я щасливий, що в мене є такий наставник і друг. Звичайно ж, я хочу подякувати всім моїм колегам, а також клієнтам, ботлерам, партнерам та інвесторам, які є частиною сім'ї PepsiCo. Я з нетерпінням чекаю на ту хвилину, коли ми почнемо працювати з вами в ще більш тісному контакті найближчими місяцями й роками і розвивати цю особливу компанію».

Лагуарта стане шостим генеральним директором за п'ятдесятитрирічну історію PepsiCo. Усіх гендиректорів обирали з числа співробітників компанії, що свідчить про наявність тут великої кількості талановитих людей і продуманої політики планування.

За свої 22 роки роботи в PepsiCo Лагуарта обіймав ряд керівних посад. З вересня 2017 року він є президентом PepsiCo, в обов'язки якого входить керівництво глобальними операціями, корпоративною стратегією і відносинами з органами влади. До цього він очолював роботу підрозділу PepsiCo в Європі та Центральній Африці, який є одним із найбільш складних у компанії, оскільки операції проводять на трьох континентах як на розвинених ринках, так і на ринках, що розвиваються і тільки зароджуються. До цього призначення Рамон Лагуарта працював на посаді президента PepsiCo Східна Європа, а також займався продажами, маркетингом та іншими комерційними операціями в європейських країнах.

До приходу в PepsiCo Лагуарта працював в Chupa Chups, S.A., провідній компанії з виробництва солодощів, чия штаб-квартира знаходиться в Іспанії. Тут він відповідав за продажі в країнах Європи та США. Лагуарта отримав ступінь MBA, закінчивши бізнес-школу ESADE в Іспанії, і ступінь магістра міжнародного управління в американській Thunderbird School of Global Management. Він уродженець Барселони, володіє багатьма мовами, включаючи англійську, іспанську, французьку, німецьку та грецьку.

«Одностайне рішення про призначення Рамона Лагуарти свідчить про систематичний і ґрунтовний підхід Ради директорів до питання кадрового резерву. Кандидатура Лагуарти є водночас послідовною зміною керівників і оперативністю, що необхідні для PepsiCo», – заявив Даніель Васелла, голова Комітету з призначень і корпоративного управління при Раді директорів. «Рамон – прекрасний надійний лідер з багатим досвідом роботи, який зробив величезний внесок в органічний розвиток PepsiCo. Він брав безпосередню участь у придбанні деяких найбільших і найважливіших міжнародних активів нашої компанії. Він як ніхто інший розуміє запити клієнтів і покупців, що постійно змінюються, як і тенденції, що впливають на наш бізнес на всіх світових ринках. На новій посаді він буде спиратися на свій багатий досвід та інноваційне мислення, які допомагали йому в минулому досягти високих результатів. Індра передає йому компанію, що займає міцні позиції на ринку, а Рамон продовжить допомагати нам утримувати лідерство. Індра була лідером-стратегом, вона змогла змінити компанію і привести її до небувалих вершин. Її лідерські якості, стратегічне мислення, відданість справі і чесність були як ніколи важливі для досягнення нових і нових успіхів протягом багатьох років і для підтримки нових талантів в нашій корпорації».

Нуйі залишає керівний склад PepsiCo, але в усьому іншому він буде незмінним. Безпосередньо підпорядкованими Лагуарті будуть: Х’ю Ф. Джонсон, віце-президент і фінансовий директор; д-р Махмуд Хан, віце-президент і головний науковий співробітник з досліджень і розробок; Альберт П. Карей, генеральний директор PepsiCo Північна Америка; Вівек Санкаран, президент і директор з виробничих питань Frito-Lay Північна Америка; Кірк Таннер, президент і директор з виробничих питань безалкогольних напоїв Північна Америка; Лакшман Нарасимхан, генеральний директор PepsiCo в країнах Латинської Америки, Європи і Центральної Африки; Сільвіо Попович, президент PepsiCo, Європа і Центральна Африка; Майк Спанос, генеральний директор PepsiCo в країнах Азії, Близького Сходу та Північної Африки; Дейв Явман, виконавчий віце-президент зі зв'язків з державними органами, генеральний консультант і керуючий справами; Джон Баннер, виконавчий віце-президент з питань глобальних комунікацій, президент Фонду PepsiCo; Рут Фатторі, виконавчий віце-президент і директор з персоналу.

Також підпорядкованими Лагуарті будуть: Джим Ендрю, виконавчий віце-президент, директор з питань генеральної стратегії і трансформацій PepsiCo; Грейс П’юма, виконавчий віце-президент з глобальних операцій; Юджин Віллемсен, виконавчий віце-президент з глобальних категорій і франчайзингу.

Завершуючи свій виступ, Нуйі зазначила: «Сьогодні я маю змішані почуття. Компанія була моїм життям протягом майже чверті століття, і вона назавжди залишиться в моєму серці. Але я пишаюся і тим, що ми змогли зробити, щоб вивести PepsiCo на сильні лідерські позиції; я впевнена, що Рамон і вище керівництво компанії будуть виважено просувати короткострокові та довгострокові пріоритети. Я із радістю уявляю собі, яких висот досягне компанія в майбутньому. Кращі дні PepsiCo ще попереду».


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав більше 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua


Попереджувальна заява PepsiCo

Заяви, наведені в даному тексті, про «перспективи розвитку компанії» засновані на наявній у нас наразі інформації, оперативних фінансових планах і перспективних оцінках майбутніх подій і тенденцій. Такі вирази, як «бажання», «бачення», «вважати», «висловлювати впевненість», «збиратися», «майбутнє», «мати намір», «мета», «можливо», «намагатися», «об'єктивний», «очікувати», «оцінювати», «передбачати», «план», «позиція», «потенціал», «призводити до», «припускати», «прогнозувати», «проект», «слід», «стратегія», «управління» і подібні до них вирази або їхні варіанти чи інші словосполучення, використані для опису прогнозних заяв, хоча і не всі прогнозні заяви містять таку лексику. Прогнозні заяви за своєю суттю мають на увазі ризик і невпевненість, тому що кінцевий результат може в матеріальному плані відрізнятися від перспектив щодо майбутнього, зазначених у таких прогнозних заявах. Такі ризики і невизначеності включають, але не зводяться до: зміни попиту на продукцію PepsiCo, що є результатом зміни смаків споживачів або інших обставин; зміни або неможливості дотримання чинних законів і правил; введення або можливого введення нових податків чи збільшення існуючих податків на продукцію PepsiCo; вимог ввести маркування або попереджувальні написи на продукції PepsiCo; змін у законодавстві щодо упаковки і продажу продукції PepsiCo; можливості PepsiCo ефективно конкурувати; політичної обстановки, громадських заворушень та інших подій і ризиків на тих ринках, де виробляється, поширюється чи продається продукція PepsiCo; здатності PepsiCo нарощувати свій бізнес на ринках, що розвиваються і тільки зароджуються; невизначених або несприятливих економічних умов у країнах, де працює компанія PepsiCo; здатності захистити інформаційні системи від кібератак та інших перебоїв, а також ефективно протистояти їм; збільшення вартості, перебоїв у постачанні або нестачі сировини та інших запасів; дестабілізації бізнесу; зараження продукції чи незаконногодоступу до неї або питань і проблем щодо якості, безпеки та цілісності продукції; нанесення шкоди репутації PepsiCo або іміджу її брендів; нездатності успішно завершити придбання активів або їхню інтеграцію в теперішню діяльність PepsiCo, як і спільних підприємств, а також нездатності завершити або керувати розукрупненням або рефранчайзингом; зміни в оцінці та базових припущеннях щодо майбутньої роботи компанії, що може призвести до зниження справедливої ринкової вартості; збільшення податків на доходи, зміни законодавства щодо податків на доходи, а також спірних питань з податковими органами; нездатності реалізувати планований прибуток від виробничих ініціатив PepsiCo та її глобальної операційної моделі; здатності PepsiCo знаходити, наймати й утримувати ключових співробітників або висококваліфікованих співробітників і співробітників із різним рівнем кваліфікації; втрати будь-якого ключового клієнта або порушення в роботі роздрібних ринків, включаючи швидке зростання кількості жорсткого дискаунту та каналів інтернет-торгівлі; будь-якого зниження або потенційного зниження оцінки кредитоспроможності PepsiCo; здатності PepsiCo надавати спільні послуги або ефективно використовувати системи інформаційних технологій і мережі; коливань або інших змін в курсах обміну валют; кліматичних змін і браку води, а також юридичних, регулятивних або ринкових заходів, пов'язаних з кліматичними змінами і нестачею води; нездатності проводити успішні переговори щодо колективних трудових договорів, страйків і зупинок в роботі; порушення прав інтелектуальної власності; потенційної відповідальності і витрат, пов'язаних з позовами, скаргами, регулятивним провадження і судовими позовами, розслідуваннями або слідчими діями; та інших факторів, які можуть негативно впливати на вартість цінних паперів PepsiCo і фінансову діяльність компанії.

Для отримання додаткової інформації щодо цих та інших факторів, які можуть призвести до того, що реальні результати діяльності PepsiCo будуть у матеріальному плані відрізнятися від тих, які наведені в цьому тексті, будь ласка, зверніться до документів, які має Комісія з цінних паперів і біржових операцій, у т. ч. до останнього щорічного звіту форми Form 10-K і наступних звітів форм Forms 10-Q і 8-K. Ми попереджаємо інвесторів, що їм не слід надмірно довіряти таким прогнозним заявам, які є дійсними тільки у день, коли вони зроблені. Ми не беремо на себе ніяких зобов'язань щодо редагування будь-яких прогнозних заяв, а саме внесення в них нової інформації, майбутніх подій тощо.

ДЖЕРЕЛО – PepsiCo, Inc.

Додаткова інформація: для інвесторів – Джеймі Колфілд, відділ зі зв'язків з інвесторами, 914-253-3035investor@pepsico.com, для ЗМІ – Керрі Ратнер, відділ корпоративних комунікацій, 914-253-3817, carrie.ratner@pepsico.com