1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Перші результати пілотного проекту з роздільного збирання та утилізації твердих побутових відходів у Вишгороді

06.08.2018

n164_1.jpg

Компанія PepsiCo Україна спільно з партнерами та УКРПЕК допомагає реалізувати перший в Україні проект із впровадження європейських практик збирання та переробки твердих побутових відходів і відходів упаковки в межах усього міста.

У рамках концепції «Розширена відповідальність виробника» PepsiCo Україна спільно з партнерами бере участь у реалізації першого в країні пілотного проекту зі збирання та утилізації відходів упаковки у Вишгороді. Він базується на європейській практиці: відповідальні виробники власним коштом сприяють організації системи збирання і переробки упаковки від продуктів.

Українська пакувально-екологічна коаліція виробників і переробників (УКРПЕК), до якої входить PepsiCo Україна, допомагає збільшити частку утилізації пластикової, скляної, картонної та паперової упаковки. Протягом півроку реалізації проекту зібрано та відправлено на переробку вже понад 160 тонн таких відходів. Це приблизно 25% всієї упаковки, яка утворюється в місті. Проект розраховано на 5 років, його завданням є щорічне підвищення норми збирання відходів упаковки до 50%.

Без залучення коштів бюджету та без додаткових платежів для мешканців міста УКРПЕК організувала встановлення у Вишгороді 99 жовтих контейнерів для пластикових пляшок, паперу, картону, картонної упаковки з-під напоїв та 78 контейнерів для скляної тари. Паралельно у місті проходить інформаційно-просвітницька кампанія, яка стимулює людей до сортування відходів. Упаковку вивозять на переробні підприємства, де вторсировина отримує нове життя.

Перші результати проекту доводять, що розширена відповідальність виробника може бути успішно впроваджена в Україні і як система роздільного збирання відходів, і як її елемент, а населення готове сортувати відходи.

 

 

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і Хрусteam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua