В рамках проекту «Тепер ви краще знаєте PepsiCo» керівник департаменту продажів каналу Foodservice Юрій Рощин розповідає про свій шлях в нашій компанії, улюблені бренди та проекти. А також ділиться найщасливішими моментами та планами на найближчий час.
Розкажіть про Вашу роботув PepsiCo?
Останні чотири з половиною роки я відповідаю за розвиток бізнесу PepsiCo в каналі Foodservice. Робота справді захоплива, адже в Україні вистачає унікальних та успішних ресторанів, кафе, готелів, кінотеатрів, якими можна захоплюватися і з якими хочеться працювати.
Завдяки злагодженим та професійним діям кожного члена команди PepsiCo впроваджує в українському Foodservice і накопичений міжнародний досвід, і власні ідеї. Як результат роботи, останніми роками наша компанія демонструє впевнений ріст основних бізнес-показників в цьому каналі.
З чого розпочалася ваша кар’єра в PepsiCo і як Ви розвивалися?
У квітні 2005 мене запросили в компанію «Сандора» для розвитку продажів у Криму. Це був дуже цікавий досвід та хороший старт. В результаті успішної роботи, незабаром я отримав можливість відкрити філіал компанії в Одесі.
2007 року, коли «Сандора» увійшла до складу PepsiCo, я почав вести декілька національних проектів, спрямованих на трансформацію нашого бізнесу. А три роки потому отримав можливість проявити себе вже в національному масштабі, очоливши департамент із роботи з дистриб’юторами. Разом з командою нам вдалося створити абсолютно нову модель взаємодії з дистриб’юторами, перезапустити всі контракти та процеси взаємодії, що дало позитивні результати для компанії.
А влітку 2013 я отримав можливість посилити наші позиції в каналі Foodservice, чим із задоволенням займаюся й нині.
А яким проектом Ви пишаєтеся найбільше?
Їх було так багато! Серед останніх можу виділити два: суттєве збільшення прибутку каналу Foodservice в результаті чітко спланованої та реалізованої роботи у 2017 році. А також проект із розвитку ультрапастеризованогомолока «Слов’яночка», що використовується для кавових напоїв у Foodservice. Оновлений продукт, який ми дали ринку і в який повірила команда, сьогодні справді затребуваний.
Які Ваші цілі та плани на найближчі 1–3 роки?
Зараз я займаюся розробкою стратегії розвитку бізнесу в каналі Foodservice на найближчі 5 років: ставлю амбіційні цілі, прописую шляхи досягнення. Втілення цієї стратегії і стане ціллю на найближчі роки.
Які Ваші улюблені бренди PepsiCo?
Серед глобальних — це, безумовно, Pepsi та Lay`s, серед українських — Sandora та «Садочок». Окремо хочеться відзначити всі наші молочні бренди. Адже знаю, скільки людей вкладають свою душу в якісне виробництво та розвиток цього напряму.
Якби Ви були одним із продуктів PepsiCo — яким саме?
Lipton Ice Tea, напевно :) Тому що сонце, літо, яскраві фарби та смаки.
Як звучить Ваш особистий девіз в PepsiCo?
Для мене особливо важливими є 3 слова:
Продовжіть твердження: «Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що…»
Я пишаюся своєю роботою в PepsiCo, тому що це унікальна компанія, яка досягає своїх цілей правильним та відповідальним шляхом.
Пригадайте Ваші найщасливіші моменти в PepsiCo
Найщасливіші моменти, я впевнений, ще попереду :) Серед тих, що вже були, варто відзначити момент здобуття премій «Ring of honor» » та «Chairman’s awards» (одні з найвищих нагород компанії PepsiCo — прим. ред.)
І наостанок, продовжіть твердження: «Я щасливий приходити на роботу, тому що…»
Ти йдеш туди, де ти маєш безліч можливостей для реалізації власних ідей. Та найголовніше — це люди, з якими ти досягаєш амбіційних цілей, розвиваючи бізнес компанії. Саме тому я щасливий приходити на роботу.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023