1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

З турботою про здоров’я дітей

21.09.2017

8_home.png


PepsiCo в Україні гостинно відкрила двері свого молочного виробництва для педагогів київських шкіл в рамках науково-практичного семінару «Молоко та молочні продукти», що відбувся 15 вересня в Києві.

Учасники семінару ознайомилися з новими навчально-методичними матеріалами, розробленими для формування культури здорового харчування серед учнів 6-7 класів. До речі, спеціалісти PepsiCo взяли безпосередню участь в підготовці цих матеріалів. Окрім того, педагоги обговорили шляхи формування культури здорового харчування та споживчої освіти у школах.

Наприкінці семінару учасники відвідали виробництво дитячого молочного харчування «Агуша» у місті Вишневе. Педагоги ознайомилися з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали та взяли участь в дегустації продукції заводу. Учасники заходу поспілкувались з керівництвом і технологами виробництва та особисто з’ясували основи і стандарти виробництва молочної продукції найвищої якості.

В рамках стратегії «Відповідально до мети» PepsiCo в Україні підтримує освітні ініціативи зі здорового харчування. Так вже четвертий рік поспіль PepsiCo бере активну участь у заходах програми «Три молочних продукти на день» та підтримує Всеукраїнський конкурс для учнів «Молодь тестує якість» разом з іншими партнерами-виробниками.

4.png

6.png

7.png

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua