PepsiCo в Україні гостинно відкрила двері свого молочного виробництва для педагогів київських шкіл в рамках науково-практичного семінару «Молоко та молочні продукти», що відбувся 15 вересня в Києві.
Учасники семінару ознайомилися з новими навчально-методичними матеріалами, розробленими для формування культури здорового харчування серед учнів 6-7 класів. До речі, спеціалісти PepsiCo взяли безпосередню участь в підготовці цих матеріалів. Окрім того, педагоги обговорили шляхи формування культури здорового харчування та споживчої освіти у школах.
Наприкінці семінару учасники відвідали виробництво дитячого молочного харчування «Агуша» у місті Вишневе. Педагоги ознайомилися з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали та взяли участь в дегустації продукції заводу. Учасники заходу поспілкувались з керівництвом і технологами виробництва та особисто з’ясували основи і стандарти виробництва молочної продукції найвищої якості.
В рамках стратегії «Відповідально до мети» PepsiCo в Україні підтримує освітні ініціативи зі здорового харчування. Так вже четвертий рік поспіль PepsiCo бере активну участь у заходах програми «Три молочних продукти на день» та підтримує Всеукраїнський конкурс для учнів «Молодь тестує якість» разом з іншими партнерами-виробниками.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023