Київ, 9 серпня 2017 року — Компанія PepsiCo в Україні повідомляє про оновлення формули холодного чаю Lipton Ice Tea®. Починаючи з червня 2017 року, цукор у рецептурі всіх трьох смаків чаю частково замінений на стевію.
PepsiCo в Україні постійно працює над вдосконаленням рецептур існуючих продуктів, що також є зобов’язанням компанії у рамках глобальної стратегії до 2025 року «Відповідально до мети». Цього року компанія вже запропонувала декілька новинок для споживачів в Україні, які включають в свій раціон продукти зі зниженим вмістом калорій. У лютому цього року випущено новий сік Fitness в лінійці соків та нектарів Sandora Essentials®, що містить 23 ккал в 100 мл. У травні вийшла Pepsi в новому чорному дизайні з мінімальним вмістом калорій – 1 ккал на 250 мл.
Оновлена формула холодного чаю Lipton Ice Tea® містить меншу кількість цукру — 4,5 г на 100 мл напою. А це значить, що в Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном» вміст цукру знизився на 2,3% (з 6,8 г/100 мл), «Зелений чай» — на 2,1% (з 6,6 г/100 мл), «Чорний чай з персиком» — на 0,4% (з 4,9 г/100 мл). Компанія приділила багато уваги новим рецептурам, залишивши при цьому оригінальний смак продукції.
Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном» вже можна придбати у роздрібних мережах по Україні. У розливному форматі* напій доступний у деяких ресторанах мережі McDonald’s у Києві та Одесі**, найближчим часом очікується у мережах ресторанів швидкого харчування KFC і FreshLine, а також у кінотеатрах MULTIPLEX, IMAX тощо.
*Проект реалізації Lipton Ice Tea® у ресторанах McDonald’s наразі працює у тестовому режимі.
**Ресторани McDonald’s, в яких вже сьогодні можна втамувати спрагу Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном», знаходяться за адресами:
Київ: вул. Борщагівська, 2-Б; п-т Бажана, 3-Б (літера А); вул. Гришка, 7 (літера А); пр-т Броварський, 27 (літера А); вул. Гната Хоткевича, 1-А.
Одеса: вул. Дерибасівська, 23; пл. Незалежності, 1.
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023