1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo в Україні представила новий Lipton Ice Tea® зі зниженим вмістом цукру

10.08.2017

lipton.png


Київ, 9 серпня 2017 року — Компанія PepsiCo в Україні повідомляє про оновлення формули холодного чаю Lipton Ice Tea®. Починаючи з червня 2017 року, цукор у рецептурі всіх трьох смаків чаю частково замінений на стевію.

PepsiCo в Україні постійно працює над вдосконаленням рецептур існуючих продуктів, що також є зобов’язанням компанії у рамках глобальної стратегії до 2025 року «Відповідально до мети». Цього року компанія вже запропонувала декілька новинок для споживачів в Україні, які включають в свій раціон продукти зі зниженим вмістом калорій. У лютому цього року випущено новий сік Fitness в лінійці соків та нектарів Sandora Essentials®, що містить 23 ккал в 100 мл. У травні вийшла Pepsi в новому чорному дизайні з мінімальним вмістом калорій – 1 ккал на 250 мл.

Оновлена формула холодного чаю Lipton Ice Tea® містить меншу кількість цукру — 4,5 г на 100 мл напою. А це значить, що в Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном» вміст цукру знизився на 2,3% (з 6,8 г/100 мл), «Зелений чай» — на 2,1% (з 6,6 г/100 мл), «Чорний чай з персиком» — на 0,4% (з 4,9 г/100 мл). Компанія приділила багато уваги новим рецептурам, залишивши при цьому оригінальний смак продукції.

Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном» вже можна придбати у роздрібних мережах по Україні. У розливному форматі* напій доступний у деяких ресторанах мережі McDonald’s у Києві та Одесі**, найближчим часом очікується у мережах ресторанів швидкого харчування KFC і FreshLine, а також у кінотеатрах MULTIPLEX, IMAX тощо.

*Проект реалізації Lipton Ice Tea® у ресторанах McDonald’s наразі працює у тестовому режимі.

**Ресторани McDonald’s, в яких вже сьогодні можна втамувати спрагу Lipton Ice Tea® «Чорний чай з лимоном», знаходяться за адресами:

Київ: вул. Борщагівська, 2-Б; п-т Бажана, 3-Б (літера А); вул. Гришка, 7 (літера А); пр-т Броварський, 27 (літера А); вул. Гната Хоткевича, 1-А.

Одеса: вул. Дерибасівська, 23; пл. Незалежності, 1.


Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua