Київ, липень 2017 року – Компанія PepsiCo в Україні запустила у продаж свою головну інновацію року в категорії соковмісних напоїв – освіжаючий напій із вмістом соку Sandora FRUTZ. Новинка складається з натуральних інгредієнтів і має дуже простий склад. Збалансована рецептура включає чисту воду, сік і м'якоть цитрусових в ідеальних пропорціях. Запуск Sandora FRUTZ є частиною глобальної програми компанії «Відповідально до мети» до 2025 року, в рамках якої PepsiCo в усьому світі концентрується на розширенні асортименту здорових продуктів харчування і напоїв, а також поліпшує формули вже наявних продуктів.
Новинка доступна в форматах 0,4 л / 1 л і представлена у двох смаках: лимон і апельсин. Завдяки ергономічній формі пляшки напій Sandora FRUTZ легко та зручно взяти з собою і на ходу насолоджуватися освіжаючим смаком у спекотні дні.
За результатами передпродажної дегустації 90% респондентів заявили, що готові купити новий соковмісний напій від бренда Sandora – багаторічного лідера* на українському ринку соків.
«Цього літа ми запропонували нашим споживачам новинку – напій Sandora FRUTZ. Завдяки вмісту чистої води він відмінно втамовує спрагу в літню спеку, а сік і м'якоть цитрусових дозволять насолодитися свіжим фруктовим смаком. Sandora FRUTZ – ідеальний напій для літа», – говорить Андрій Готун, керівник групи з маркетингу бренда Sandora.
*Серед брендів преміального сегмента згідно з даними AC Nielsen
Відділ корпоративних комунікацій PepsiCo:
Аліна Матківська, керівник відділу зі зв'язків з громадськістю PepsiCo в Україні
Тел.: +38 066 268 44 20
E-mail: alina.matkivska@pepsico.com
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023