Київ, 13 червня 2017 року. – 31 травня завершилася благодійна акція «Велика любов до маленьких сердець», організована торговою маркою «Садочок», компанії PepsiCo в Україні, спільно з Українською біржою благодійності.
За умовами акції, протягом двох місяців компанія передавала 10 копійок від продажу кожного літра соку і нектару «Садочок» на придбання імплантатів для дітей з вродженими вадами серця.
За весь період на лікування було передано 1 827 962 гривні. Учасниками проекту стали 30 дітей: Айше Ібраімова, Кіра Копейко, Єлизавета Сергієнко, Олександра Крепка, Поліна Вороненко, Назар Соломка, Максим Шологон, Захар Таран, Ребека Ротар, Анна Масловська, Аркадій Головачов, Анастасія Бондар, Іван Завгородній, Станіслав Вавдіюк, Юрій Пилат, Іоанна Єрохіна, Валерій Богатир, Артем Сумцов, Богдана Прийма, Тетяна Корж, Марія Майстер, Максим Поповіченко, Єва Радченко, Аліна Щербина, Мар'яна Гордійчук, Христина Донець, Анна Король, Марина Міщенко, Андрій Самчук, Марія Савустян. На зібрані кошти більшість цих дітей отримали необхідне лікування в інституті кардіохірургії ім. Амосова та вже повернулися додому, щоб насолоджуватися повноцінним життям. Ще кілька малюків будуть прооперовані в найближчі дні.
«Кожна дитина заслуговує повноцінне дитинство. Ми не можемо допомогти всім, але ми надали допомогу багатьом дітям і показали, як можна змінювати світ навколо себе на краще конкретними діями. Наша велика любов до маленьких сердець допомогла дітям з вродженими вадами серця повернутися до активного життя. У цьому заслуга кожного покупця соків «Садочок». Робити добро простіше, ніж здається. Допомагати іншим – це і є добро в нашому світі. А коли бачиш здорових діток і щасливі очі їхніх батьків, розумієш – допомагати потрібно! » – говорить Хамід Алішов, керівник напрямку маркетингу категорії «Соки» компанії PepsiCo в Україні.
Відділ корпоративних комунікацій PepsiCo:
Аліна Матківська, керівник відділу зі зв'язків з громадськістю PepsiCo в Україні
Тел.: +38 066 268 44 20
E-mail: alina.matkivska@pepsico.com
Про компанію PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
© PepsiCo Україна, 2023