Київ, 29 травня 2017 року – PepsiCo в Україні запустила у продаж новинку в категорії традиційних молочних продуктів під ТМ «Слов`яночка» – мікс кефіру та фруктів жирністю 1% зі смаками «полуниця-м'ята» і «персик-злаки».
Новий продукт складається виключно з натуральних інгредієнтів. Очікується, що новинка користуватиметься популярністю, адже тільки за підсумками передпродажної дегустації 44% респондентів заявили, що купуватимуть цей напій разом з іншими продуктами категорії (ряжанкою, звичайним кефіром, закваскою). Таке бажання вони пояснили тим, що продукт відрізняється смаком, знайомим з дитинства – так робили наші бабусі, додаючи в кефір натуральне варення.
Фруктово-кефірних міксів, виготовлених на технологічному виробництві з дотриманням світових стандартів якості та безпеки, до сьогодні в Україні не було.
«З появою фруктово-кефірного міксу ТМ «Слов`яночка» кефір перестав бути одноманітним на смак. Завдяки нашій новинці багато споживачів звільнилися від тягаря непростого вибору: солодкий йогурт з улюбленим фруктовим смаком або ж легкий і безпечний для фігури кефір. Тепер вони можуть насолоджуватися поєднанням фруктів із кисломолочним напоєм без шкоди для фігури», – розповідає Людмила Гординська, груп бренд-менеджер молочної продукції ТM «Слов'яночка».
Мікс кефіру та фруктів ТМ «Слов`яночка» випускатиметься в яскравій зручній пляшці об’ємом 540 грамів.
Зробити день приємним легко, насолоджуючись смаком домашніх традицій.
Про PepsiCo
Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив майже 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують 1 мільярд доларів США.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – глибоке переконання в тому, що успіх нашої компанії нерозривно пов'язаний зі стійким розвитком світу, в якому ми живемо. Ми постійно вдосконалюємо продукти, які продаємо, діємо відповідально, захищаючи планету та надаючи підтримку людям в усьому світі, і ми впевнені, що все це робить PepsiCo успішною міжнародною компанією, яка створює цінність для суспільства і своїх акціонерів у довгостроковій перспективі.
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також посідає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на офіційному сайтіwww.pepsico.ua.
ВІДДІЛ КОРПОРАТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ PEPSICO:
Аліна Матківська, керівник відділу зі зв’язків із громадськістю PepsiCo в Україні
Тел.: +38 (066) 268-44-20
E-mail: alina.matkivska@pepsico.com
© PepsiCo Україна, 2023