1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Компанія PepsiCo представляє в Україні нову Pepsi з максимумом смаку і мінімумом калорій

08.05.2017

pepsiinblack.jpg

На початку травня 2017 року компанія PepsiCo представила на українському ринку новий продукт з лінійки Pepsi, що має максимум смаку і мінімум калорій. Напій дозволяє шанувальникам насолоджуватись повноцінним безкомпромісним смаком, не турбуючись через калорійність. 

Нова Pepsi в чорній банці, як і класична освіжаюча Pepsi в синій банці та легка Pepsi Light у сріблястій, має насичений смак, що так подобається мільйонам людей. Своє широке портфоліо смачних прохолоджуючих напоїв компанія PepsiCo постійно оновлює більш здоровими пропозиціями, оскільки йде назустріч споживачам, що піклуються про себе та своє самопочуття. 

«Pepsi пропонує людям те, чого вони прагнуть. Тож і тепер відповідно до їхніх уподобань подарувала новий напій, що має максимальний смак, але містить мінімум калорій. Це закономірна еволюція продукту, – коментує Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Напою не потрібен цукор і калорії для повноцінного насиченого смаку». 

Pepsi з максимальним смаком і мінімумом калорій продається у чорних металевих банках ємністю 0,33 л та у ПЕТ-пляшках з чорною етикеткою ємністю 0,5 л, 1 л та 2 л.



Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов'язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's і ХрусTeam. PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua