Все більшої популярності в Україні набирає такий вид мистецтва, як стріт-арт. Все частіше в затишних двориках столиці можна зустріти будинки розфарбовані на всю висоту креативними муралами. Найчастіше ці малюнки зачіпають соціальні проблеми нашого суспільства або ж відображають повсякденне, з несподіваного боку.
Бренд Pepsi підтримує розвиток стріт-арту в Україні. З липня по серпень 2016 року митці з усієї України, які мріють втілити ідею свого мурала в життя, зможуть представити свої ескізи для участі в найбільшому всеукраїнському конкурсі «Герої вулиць». Старт конкурсу було дано на фестивалі Atlas Weekend, де глядачі побачили створення справжнього муралу.
Стати учасником просто – достатньо завантажити ескіз в альбом за посиланням https://vk.com/album-17380992_233446039 до 28 липня і поділитися зображенням в соціальних мережах з хештегом #героївуліць. Професійне журі вибере ТОП-5 робіт, а вже з них глядачі визначать головного переможця, чия робота прикрасить одне з українських міст.
Учасники, які посіли 2 та 3 місця отримають сертифікат номіналом в 10 000 грн в магазині гаджетів і аксесуарів Citrus. 4 і 5 місця – сертифікат номіналом 5 000 грн в Citrus. Крім того, ескіз, який набрав в соціальних мережах максимум "лайків» до 23:59, 28 липня (це стосується всіх робіт, а не тільки ТОП-5, так що кличте друзів голосувати), принесе автору приз глядацьких симпатій – сертифікат в Citrus номіналом 5 000 грн.
Взяти участь в конкурсі зможе кожен професійний художник або початківець, який хоче, щоб його робота стала прикрасою цілого міста. Важлива деталь: брати участь можуть навіть ті, у кого немає досвіду створення муралів, адже втілювати ескіз переможцю допоможе професійний мураліст.
© PepsiCo Україна, 2023