Хоча на дворі вже середина літа, та ми хочемо пригадати квітень, адже саме тоді стартувала акція «Ближче до рідних з Садочком».
З перших днів для нас це було щось більше, аніж просто промоакція…
Протягом квітня та травня ми не лише реєстрували коди та розігрували подарунки, але й говорили про дуже важливі речі. Про сімейні цінності, про підтримку зв’язку на відстані і про те, як важливо цінувати один одного.
Понад 300 тис. учасників випробували щастя та взяли участь в нашій акції, зареєструвавши майже 600 тис. кодів.
74 тис. учасників виграли поповнення на 10 грн. для своїх мобільних, аби зайвий раз, просто так без приводу подзвонити близьким та дізнатись як у них справи.
1 тис. учасників отримала подарунок – фоторамку для наймапятніших знімків з рідними людьми.
Фіналом акції був розіграш головного призу - автомобіля Skoda Fabia, власником якого стала Рудяк Валерія із м. Кривий Ріг, яка до останнього не вірила в свою удачу, а тепер жодні відстані не заважають їй бути ближче до рідних.
Хоча акція вже завершилась, але Садочок все таки нагадує Вам: будьте ближче до рідних! Адже вони вартують цілого світу!
© PepsiCo Україна, 2023