Досягаючи цілей сталого розвитку, PepsiCo послідовно зменшує споживання природних ресурсів і вплив виробництв на навколишнє середовище. Впровадження сучасних інноваційних технологій дозволяє нам поєднувати комерційний успіх та ощадливе ставлення до ресурсів.

Глобальный Контекст

Global ContextДля задоволення потреб у їжі зростаючої кількості населення планети виробникам харчових продуктів до 2050 року слід буде збільшити виробництво на 70% від нинішніх обсягів, а також суттєво скоротити кількість харчових відходів. Це вимагає від нас пошуку стійких стратегій виробництва більшої кількості продукції.

Зростання населення та кількості продуктів, яких воно потребує, підвищує попит на ресурси. Згідно з оцінками провідних експертів людство вже не може вести бізнес, як раніше. Для уникнення ризиків незворотних змін клімату слід застосовувати більш ощадливі технології.<br> <br> Беручи до уваги серйозність таких викликів, PepsiCo докладатиме максимум зусиль у галузі захисту та збереження природних ресурсів. Ми підтримуємо Паризьку угоду з клімату та Цілі ООН у галузі сталого розвитку на період до 2030 року.

Наші Цілі

Global ContextPepsiCo орієнтується у своїй діяльності на зниження екологічного навантаження на навколишнє середовище.<br> <br> Як і раніше, ми продовжимо підвищувати показники виробництва та доставки продукції, але водночас плануємо істотно зменшити викиди вуглекислого газу та скоротити кількість відходів, пов'язаних із сільським господарством і упаковкою продукції.

Ощадливе використання водних ресурсів
  • До 2025 року PepsiCo на 15% підвищить ефективність використання водних ресурсів у межах власного сільськогосподарського ланцюга поставок у регіонах із дефіцитом прісної води. Ми маємо намір підвищити на 25% ефективність використання водних ресурсів у межах своїх прямих виробничих операцій. Ми плануємо відновлювати 100% води, яка використовується під час виробництва, що здійснюється в регіонах із дефіцитом прісної води. В рамках співпраці Фонду PepsiCo з партнерами ми гарантуємо доступ до безпечної за санітарними нормами води для 25 мільйонів осіб у регіонах, де вкрай бракує прісної води.

Скорочення викидів парникових газів
  • До 2025 року PepsiCo скоротить абсолютну кількість викидів парникових газів по всьому виробничо-збутовому ланцюгу компанії мінімум на 20%. Основний акцент ми робимо на спільній роботі з постачальниками, діловими партнерами та клієнтами задля скорочення викидів, пов'язаних із сільським господарством, упаковкою і транспортуванням.

Постачання сировини
  • За допомогою Програми сталого фермерства чи аналогічних галузевих програм PepsiCo має намір до 2020 року забезпечити безперебійне виробництво сільськогосподарської сировини для наших підприємств. Ґрунтуючись на своїх попередніх цілях, ми продовжимо інвестувати у заходи щодо забезпечення до 2020 року стабільного джерела 100% пальмової олії та тростинного цукру, які закуповує компанія.

Зменшення обсягів виробничих відходів
  • До 2025 року PepsiCo має намір знизити до нуля кількість відходів, які утворюються в результаті прямих операцій і потім скидаються на звалища. Також ми скоротимо на 50% кількість харчових відходів, які з’являються у процесі виробництва.

Зменшення впливу упаковки на довкілля
  • PepsiCo ставить за мету довести до 100% частку пакувального матеріалу, що підлягатиме багаторазовому використанню та вторинній переробці, а також налагодити партнерські відносини для підвищення показників відновлення та переробки упаковки.

Наш прогрес

Global ContextПротягом багатьох років ми зосереджуємося на пошуку шляхів зменшення нашого впливу на водні ресурси, скороченні кількості відходів, заощадженні енергетичних ресурсів та сталому сільському господарстві. Ми були однією з перших глобальних компаній, що публічно визнала доступ до чистої та безпечної води основним правом людини. У 2012 році зусилля PepsiCo у галузі управління споживанням води були відзначені Премією Стокгольмського міжнародного водного інституту.

Подолання екологічних викликів — це також чудова бізнес-практика, що сприяє модернізації технологій, інноваційності та підвищенню ефективності PepsiCo. У період з 2010 по 2015 рік наші зусилля зі скорочення споживання водних ресурсів та електроенергії, інновації у сфері виготовлення пакувального матеріалу та зменшення кількості відходів дозволили забезпечити економію у масштабах глобального бізнесу PepsiCo на суму понад 600 млн доларів США.

Як великий закупівельник сільгосппродукції компанія PepsiCo також може позитивно впливати на підвищення стандартів екологічної відповідальності фермерських і аграрних господарств. Адже близько 80% сільськогосподарської продукції надходить до PepsiCo шляхом прямих закупівель від фермерів, договори з якими укладені в межах Програми сталого розвитку сільського господарства компанії. Мета цієї програми полягає в оптимізації економічної, соціальної та екологічної діяльності фермерських господарств, а це приблизно 40 тисяч виробників у 38 країнах світу.

Завдячуючи співпраці Фонду PepsiCo та партнерів, понад 16 мільйонів осіб з 2006 року отримали доступ до чистої безпечної води. Лише за 2017 рік кількість людей, що мають доступ до чистої води, збільшилася на 5 мільйонів. Впровадження новітніх технологій та інновацій допомогло нам усунути прямий зв’язок між зростанням обсягів виробництва та збільшенням викидів парникових газів. Лише за один рік (2015) PepsiCo скоротила використання пакувальних матеріалів більше ніж на 45 тис. тонн. Тепер ми щороку зменшуємо кількість відходів, які потрапляють на звалища.

НАШІ ПРОЕКТИ В УКРАЇНІ

  • Зменшення споживання природних ресурсів

    В Україні прагнення PepsiCo берегти навколишнє середовище знайшло своє відображення у послідовному зменшенні споживання природних ресурсів і втіленні різноманітних екоініціатив. Тільки за період з 2013 по 2017 рік компанія зменшила використання води на 15%, енерговитрати на 6%, споживання газу на 13% із розрахунку на одну тонну виробленої продукції. На виробництві PepsiCo у селі Мішково-Погоріловому Миколаївської області діє власна система очистки стоків, що дозволяє повертати у довкілля вже очищену воду.<br /> Усі офіси та виробництва PepsiCo в Україні дотримуються концепції «Зелений офіс». Три кити програми: Reduction – зменшення споживання природних ресурсів; Recycle – повторне використання ресурсів та вторинне перероблення; Replacement – зміна самого підходу до використання ресурсів у власних цілях.<br /> У PepsiCo ми визначаємо ощадливе використання природних ресурсів і турботу про планету одним зі своїх пріоритетних завдань. Саме тому ми закуповуємо “зелені” холодильники. Вони містять безпечний холодоагент, що не руйнує озоновий шар планети, та мають “розумні” контролери для економного енергоспоживання.

  • Захист лісів та збільшення зелених насаджень

    Щороку навесні співробітники PepsiCo Україна беруть участь у масштабних акціях «Зелена хвиля» з озеленення та прибирання територій у регіонах присутності компанії по всій країні. Вже традиційними стали щорічні осінні акції з висаджування молодих дерев у межах екоакції «Відновимо ліси разом» у партнерстві з Лісовою опікунською радою (FSC). За час її проведення спільно з партнерами висаджено вже більше 32 тисячі рослин на території понад 6,5 га.

  • Просвітницькі екопроекти

    З 2016 року PepsiCo Україна є партнером освітнього проекту «Let’s Do It, Ukraine – School Recycling». Він покликаний формувати у школярів відповідальне ставлення до поводження з твердими побутовими відходами. Станом на 2018 рік до проекту долучилися всі школи Миколаєва та три школи у Вишневого Київської області. Понад 30 тисяч школярів сортують відходи, а школи отримують від PepsiCo баки для їх роздільного збирання.

  • Зменшення забруднення довкілля відходами упаковки

    У листопаді 2017 року у Вишгороді з участю компанії PepsiCo, Української пакувально-екологічної коаліції, місцевої влади й інших партнерів стартував пілотний проект із сортування твердих побутових відходів серед населення у масштабах цілого міста. Містянам безоплатно встановили додаткові сміттєві контейнери, в які вони можуть складати відходи упаковки: скло, пластик, поліетилен, жерсть тощо. Вміст цих контейнерів відправляють на сортування та подальшу переробку чи утилізацію. <br /> За перші півроку реалізації проекту зібрано та відправлено на переробку вже понад 160 тонн таких відходів. Це приблизно 25% всієї упаковки, яка утворюється в місті. Проект розраховано на 5 років, його завданням є щорічне підвищення норми збирання відходів упаковки до 50%.

Досягнення таких глобальних цілей, як збереження довкілля, потребуватиме зусиль багатьох людей, компаній, організацій та країн. Тому PepsiCo в межах реалізації цілей напрямку «Планета» буде підтримувати такі зусилля, здійснювати свій внесок у глобальні ініціативи та розробки зі збереження клімату.