У межах цілей напрямку «Люди» стратегії «Відповідально до мети» PepsiCo підтримує глобальні стандарти з дотримання прав людини, заохочення культурного розмаїття, сприяє кар’єрним прагненням жінок і гендерній рівності, а також стимулює соціально-економічний розвиток регіонів.

Глобальний Контекст

Global ContextЕкономічний добробут і повага до прав людини лежать в основі стратегії популяризації принципів здорового харчування.

Сьогодні мільярди людей живуть у бідності, а суттєва економічна та гендерна нерівність продовжує існувати у світі. Відповідно до цілей ООН у сфері сталого розвитку безробіття, особливо серед молоді, й надалі залишається однією з найважливіших глобальних економічних проблем. Поряд із цим рівень кваліфікації робітників не відповідає запитам роботодавців, що ставить перед глобальними компаніями завдання з селекції талантів, інвестицій у розвиток працівників.

В аграрній галузі, за даними Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН, зайнятий кожен третій працівник у світі, значну частину з них становлять жінки. Ми вважаємо, що поліпшення у цій сфері повинні в першу чергу стосуватися економічного становища людей і умов праці.

Наші Цілі

Global ContextЯк велика міжнародна компанія та роботодавець, великий закупівельник сировини, інгредієнтів, матеріалів та послуг PepsiCo має можливості впливати на працевлаштування та дотримання прав працівників усередині компанії, у регіонах, де ми ведемо бізнес, а також серед наших партнерів і постачальників.<br> <br> Можливості PepsiCo з впливу на поліпшення добробуту людей лежать в основі напрямку «Люди» нашої стратегії сталого розвитку «Відповідально до мети».

Дотримання прав людини та підвищення добробуту
  • До 2025 року ми маємо намір сприяти впровадженню стандартів Кодексу поведінки постачальника PepsiCo у роботі всіх партнерів і підприємств, що діють на умовах франчайзингу.<br> <br> До 2025 року ми маємо намір збільшити показники програми Сталого сільськогосподарського розвитку до 7 мільйонів гектарів. Ця програма PepsiCo служить впровадженню екологічно відповідальних методів ведення сільського господарства, підвищенню врожайності сільськогосподарських культур і, як наслідок, збільшенню заробітку фермерів. Також програма орієнтована на дотримання прав людини у цій галузі.

Підтримка та захист прав жінок
  • До 2025 року спільно з Фондом PepsiCo ми виділимо $100 мільйонів на підтримку ініціатив щодо захисту прав 12,5 млн жінок і дівчат у всьому світі.

Підтримка різноманітності та залучення
  • До 2025 року PepsiCo має намір досягти гендерного паритету в управлінні компанією та її підрозділами, сприяти принципам справедливої оплати праці серед наших партнерів і постачальників. Ми продовжимо впроваджувати принципи різноманітності, різнобічності та залучення співробітників.

Як і в усьому, що ми робимо для просування принципів сталого розвитку, ми продовжимо працювати з партнерами по всьому світу для досягнення цілей напряму «Люди», намагаючись зробити свій внесок у масштабні ініціативи щодо захисту прав людини, дотримання принципу різноманітності та залучення і прагнення до загального добробуту.

Наш прогрес

Реалізація напрямку «Люди» у повсякденній роботі PepsiCo спрямована на створення сприятливих і безпечних умов праці, всебічний розвиток працівників і розкриття їхніх талантів, сприяння рівноправному кар’єрному зростанню жінок. Завдячуючи цим практикам в операційній та управлінській діяльності, PepsiCo протягом 11 років поспіль отримувала звання однієї з найбільш етичних компаній світу за версією дослідницького інституту Ethisphere®.<br> <br> За версією журналу Fortune PepsiCo входить до рейтингу 50 найбільш соціально відповідальних компаній «Change the World 2016», які гармонійно поєднують успішне ведення бізнесу та значний позитивний внесок у розвиток суспільства. Компанія PepsiCo визнана одним із найкращих роботодавців України та Європи 2018 року за результатами міжнародного дослідження Top Employers Institute.

НАШІ ПРОЕКТИ В УКРАЇНІ

  • Професійні та кар’єрні можливості для співробітників

    Співробітники – основа будь-якого бізнесу, тому ми піклуємося про своїх колег. Для цього в компанії постійно відбуваються тренінги та майстер-класи, що сприяють професійному зростанню співробітників. Окрім того, 24 години на добу 7 днів на тиждень для наших колег доступний онлайновий PepsiCo University з безліччю курсів і програм. PepsiCo в Україні активно розвиває культуру здорового способу життя серед працівників. Уже доброю традицією стало проводити командні заходи для співробітників у межах програми «Здорова хвиля». На них колеги самі вибирають формат спортивно-оздоровчого відпочинку, який їм до вподоби. Вони відвідують екскурсії, ходять у походи, беруть участь у велоквестах та інших командних змаганнях. Словом, заряджаються хорошими емоціями, спілкуються з колегами та весело і цікаво проводять час разом.<br> <br> Для маленьких членів родин наших співробітників у компанії щороку проходять «Сімейні дні», під час яких діти відвідують місце роботи їхніх батьків і дегустують нашу продукцію. А для тинейджерів ми проводимо захід «Світ професій PepsiCo», під час якого наші колеги діляться секретами вибору професії. <br> <br> Детальніше про кар’єру в нашій компанії ви можете прочитати за посиланням.

  • Проект «Чиста вода»

    Проект «Чиста вода» – одна з ініціатив PepsiCo в Україні, що реалізується у межах глобальної стратегії PepsiCo «Відповідально до мети» та спрямована на поліпшення якості життя місцевих громад у регіонах, де компанія веде бізнес. Запуск першої установки з доочистки води відбувся 28 жовтня 2013 року в Миколаївській області.<br> <br> У 2017 році ми розширили географію проекту і на Київську область. Станом на 2018 рік доступ до чистої питної води в рамках проекту «Чиста вода» мають уже понад 5 тисяч дітей з 39 дитячих закладів у Миколаївській та Київській областях.

  • Підтримка освітніх заходів для жінок у світі бізнесу

    PepsiCo Україна підтримує освітні заходи для жінок у світі бізнесу. З 2017 року компанія виступила партнером програми Жіночого клубу Європейської Бізнес Асоціації — YOU: Coaching Programme For Ladies. А протягом 2017–2018 років підтримувала заходи у межах проекту для жінок-лідерів WELDI від Американської торговельної палати в Україні. Мета даних проектів — надати можливості з обміну досвідом успішним жінкам-керівникам, які діляться своїми професійними секретами та способами підтримки work-life balance.

  • Підтримка громад у регіонах нашої присутності

    Доброю традицією для PepsiCo Україна стала підтримка дитячих будинків у регіонах нашої присутності спільно із благодійним фондом «Благомай». З цією метою в офісах компанії збирають книги та необхідні речі для вихованців дитячих закладів. Наші колеги-волонтери організують поїздки у підшефні дитячі будинки в різних куточках країни.<br> <br> Зокрема, у межах акції «Потрібні речі для малечі», що проходила в офісах компанії у 2017 році, діти, позбавлені батьківської турботи, отримали спортивний інвентар, розвивальні ігри, книги, а також шкільне приладдя, комп’ютери й інші потрібні для навчання речі.<br> <br> У 2018 році для вихованців дитячих закладів у шести областях України PepsiCo організувала серію освітньо-розважальних заходів із назвою «День сім’ї». Волонтери компанії провели спільний день із дітками: взяли участь у кулінарному майстер-класі, дегустували власну випічку, брали участь в іграх і квестах, даруючи дітям щасливі та радісні моменти.