1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Фото-проект «Лісові історії» підтримає міжнародну екологічну ініциативу Година Землі

30.03.2015

news270315.jpg

26 березня 2015 в ТРЦ "Gulliver" відкрилась друга виставка фотографій в рамках проекту "Лісові історії". Виставка присвячена популярній міжнародній екологічній акції Година Землі та об'єднує роботи відомих українських фотохудожників.

Виставка буде відкрита для відвідувачів з 26-го березня по 26-е квітня 2015 року. Її мета - привернути увагу відвідувачівдо актуальної теми охорони лісів України. 28 березня відвідувачі виставки зможуть приєднатись до еко-челленджу від Всесвітнього фонду дикої природи, взяти участь у тематичних майстер-класах і стати слухачами акустичного концерту, який відбувся в атріумі ТРЦ «Gulliver».

Ініціаторами заходу стали компанії PepsiCo й Tetra Pak®, діяльність яких здійснюється в повній відповідності з принципами екологічної відповідальності, у співпраці з Лісовою опікунською радою (Forest Stewardship Council, FSC), Всесвітнім фондом дикої природи (WWF), діловим інформаційно-новинним сайтом delo.ua, арт-проектом «ЛІС» і ТРЦ Gulliver. Компанія PepsiCo стала однією з перших компаній, що представила продукт в FSC-сертифікованій картонній упаковці Tetra Pak. Компанія Tetra Pak® щороку підтримує Годину Землі в різних країнах.

Година Землі — найбільший у світі рух з охорони природи, заснований Всесвітнім фондом дикої природи (WWF). Його підтримують тисячі організацій, компаній, урядів. Україна вперше підтримала акцію в 2009 році. У 2014 році до Години Землі приєдналося 55 українських міст.

Увечері 28 березня в період з 20.30 до 21.30 підсвітка ТРЦ «Gulliver» буде відключеною. Ця дія стала символом відповідального ставлення до ресурсів нашої планети, яка має надихнути українців замислитися над необхідністю активних дій в галузі охорони навколишнього середовища. Година Землі об'єднує людей незалежно від віку, статі, культури чи релігійних поглядів. Акція надихає людей по всьому світу на щоденні дії заради благополуччя планети.

  

ПАРТНЕРИ ПРОЕКТУ

Всесвітній фонд природи (WWF)

Всесвітній фонд природи — одна з найбільших незалежних природоохоронних організацій, представництва якої є у більш ніж 100 країнах світу, щорічно реалізує більше 1200 проектів. Місія Всесвітнього фонду дикої природи — зупинити деградацію навколишнього середовища та побудувати майбутнє, в якому людство буде жити в гармонії з природою, шляхом забезпечення біологічного різноманіття планети, помірного використання природних ресурсів, скорочення забруднення та бездумного споживання.

wwf.panda.org/ukraine

 

PepsiCo

PepsiCo стала першою в Україні компанією, яка випускає свою продукцію в FSC-сертифікованій упаковці. Вперше знак FSC з'явився на упаковці продуктів PepsiCo в 2011 році. PepsiCo в Україні представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна», та є одним з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія впевнено лідирує на ринку соків і сокової продукції, де вона представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик», «Бонус», «Миколаївський соковий завод». PepsiCo в Україні має сильні позиції на ринку снекової продукції: бренд Lay's займає друге місце на вітчизняному ринку чіпсів і лідирує в каналі організованої торгівлі; в сегменті сухариків динамічне зростання демонструє бренд «ХрусTeam». Торгові марки «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Ромол» і «Смачненько» виводять компанію на провідні позиції українського ринку молочної продукції. PepsiCo в Україні виробляє дитяче харчування «Агуша», яке є лідером на українському ринку в своєму сегменті. У портфель брендів компанії входять також популярні газовані напої Pepsi, 7UP, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки», енергетичний напій Adrenaline Rush.

www.pepsico.ua

 

Tetra Pak

Tetra Pak є світовим лідером в області рішень для переробки та упаковки харчових продуктів. Спільно зі своїми замовниками та постачальниками ми надаємо корисні, інноваційні та екологічно безпечні пакувальні рішення для продуктів мільйонам людей більш ніж у 170 країнах по всьому світу. Підрозділи Тетра Пак представлені більш ніж у 80 країнах світу, в них працює понад 23 000 співробітників. Ми переконані, що положення лідера в індустрії неможливе без відповідального підходу до бізнесу, орієнтованого на сталий розвиток. Наш девіз — «ЗБЕРІГАЮЧИ КРАЩЕ» — відображає прагнення компанії зробити продукти харчування безпечними та доступними всюди. В Україні компанія Tetra Pak розпочала активну діяльність з відкриття фабрики в 1992 році.

Більш докладно про Tetra Pak www.tetrapak.com


Ліцензійний код FSC для Tetra Pak CO14047.

 

Лісова опікунська рада

Лісова опікунська рада (Forest Stewardship Council®, FSC) була заснована в 1993 році в місті Торонто (Канада) групою екологічних організацій, лісових компаній, трейдерів, а також лісовими профспілками в результаті переговорного процесу, який розпочався в 1990 році.

За даними ООН (UNECE) схема FSC є системою лісової сертифікації в світі, яка найбільш швидко розвивається. Ринок продукції з логотипом FSC оцінюється в десятки млрд. доларів США. Програми державних закупівель легальних і сертифікованих лісоматеріалів діють більш ніж в 15 країнах світу.

www.fsc.ru

 

Діловий інформаційно-новинний портал Delo.ua

Портал Дело.ua— ресурс актуальної, якісної і корисної для ділових людей інформації. Дело.ua — це ексклюзивні репортажі про те, що відбувається в світі бізнесу, найбільш значущі події української та світової політики та економіки, інтерв'ю з відомими професіоналами, експертами і представниками влади, а також багато іншої унікальної і необхідної діловій людині інформації та корисних сервісів. Сьогодні портал є найбільш популярним онлайн-ресурсом серед існуючих в Україні ділових видань (дані bigmir.net). Крім того, Дело.ua — один з найбільш цитованих ресурсів в Україні (джерело: Yandex).

http://delo.ua/about/ 

 

Арт-проект «ЛІС»

Арт-проект «ЛІС» — це творча колаборація провідних фотографів й медіа-художників з різних країн. Використовуючи мову фотографії та сучасного мистецтва, художники розповідають про роль лісів у житті Землі, намагаючись донести філософію осмисленого ставлення до лісових багатств, апелюючи до реальних дій кожної людини на шляху до відновлення екологічної рівноваги в світі. Куратор — Ірина Журавльова.

www.forestandyou.ru

 

ТРЦ Gulliver

Торгово-розважальний центр Gulliver розташований в історичному і одночасно адміністративно-діловому центрі Києва. Він став ексклюзивним в усіх відношеннях — з погляду масштабу, розкоші, дизайну та набору різних послуг. Коли ви заходите в торгово-розважальний центр, потрапляєте у 8-рівневий атріум, відчуваєте повітря й простір. Подібні рішення були запозичені з найсучасніших проектів, реалізованих в Дубаях, Гонконгу та Лондоні. На величезній території торгово-розважального центру з першого по четвертий поверхи розмістилися 130 магазинів різних профілів.

http://gullivercenter.com/