1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Пепсі-кола» форева!

25.12.2014

Традиційно перед Новим роком Pepsi запускає в Україні ретро-кампанію. Цього року агентство Aimbulance пропонує злітати разом з «Пепсі-колою» у минуле і перевірити, ким би ви були 35 років тому. А ще – прихопити з минулого ретро-подарунки.

pepsi ferver

Pepsi, як перша легендарна кола в Україні, чудово пам'ятає, чим жила молодь у 80-х. У сучасних хлопців і дівчат з нею багато спільного. Адже роки йдуть, тренди змінюються, а «Пепсі-кола! – форева!

На сайті http://retro.pepsi.ua/ учасники запускають машину часу, повідомляють їй свої дані та сферу діяльності і вирушають у минуле. Звідти привозять картку з фотографією у ретро-образі та своєю професією у 80-х.

Кожному 24-му, 43-му або 56-му гостю у минулому дарують подарунки: жетони для таксофона (за сучасними мірками поповнення рахунку на 20 грн.), продукцію легкої промисловості (ретро-футболку) або продукцію харчової промисловості (ящик «Пепсі-коли»).

Стовідсоткового збігу сучасних сфер діяльності з професіями 80-х досягти не вдалося, але так навіть веселіше. Надихалися для ретро-кампанії, як завжди, фільмами, телепередачами, журналами мод і музикою, а цього року навіть класифікатором професій тих років.