22-23 листопада 2014 року в Києві у НСК «Олімпійський» пройшов IV Фестиваль здорової їжі Best Food Fest & Health – одна з найбільших подій року у сфері здорового способу життя. І вже традиційно торгові марки Sandora та «Садочок» стали «соковитими» партнерами Фестивалю.
Цього року на фестивалі було багато корисного та цікавого – усі останні світові тенденції у сфері здорового харчування в одному місці! Як і раніше, територія фестивалю була розділена на декілька зон: кулінарну, спортивну, лекційну та дитячу.
У кулінарній зоні кращі шеф-кухарі навчали гостей премудростям високої гастрономії. Майстерність використання соків Sandora та «Садочок» у рецептах продемонстрував відомий столичний кулінар Володимир Стукотін, експерт з новомодної в Європі та США «живої» кухні (у її основі продукти виключно рослинного походження). Гості майстер-класу вчилися готувати «живий» салат «Олів'є» з манго та томатним кюле на основі пікантного томатного соку Sandora «Овочевий коктейль». А з яблучно-гранатовим нектаром «Садочок» вийшов дуже смачний десерт з морозивом та збитими вершками. Наприкінці шеф-кухар навіть влаштував невелике шоу.
У лекційній зоні провідні дієтологи та фахівці у сфері здорового способу життя розповідали про правильне харчування. Про те, які овочі, фрукти та соки з них необхідні восени та взимку, які цінні вітаміни у них містяться, розповіла Олександра Кириленко – лікар-дієтолог, кандидат медичних наук та автор оригінальних програм «Індивідуальний підхід до корекції ваги», «Здорове харчування».
У спортивній зоні усі бажаючі випробували свої сили на сучасному фітнес-обладнанні та могли отримати цінні поради від досвідчених тренерів. Навіть наш томат не втримався!
Для дитячої зони «Садочок» підготував розмальовки з новою історією про їжачка. Тут діти розмальовували, пили сік та веселилися з аніматорами у костюмах томата, груші, яблука.
Під час заходу працювало чотири дегустаційних сокових бари, де відвідувачі могли спробувати соки та обрати для себе улюблений смак. ТМ Sandora пригощала соками з лінійок «Овочевий коктейль» та «Сік до Сніданку», а «Садочок» презентував гостям «соковиті» пропозиції з українського врожаю – соки прямого віджиму та яблучно-гранатовий нектар, який вже багато хто встиг полюбити.
Дегустаційні бари прикрасили у кращих традиціях брендів: багате яблучно-томатне розмаїття у дерев'яних ящиках, улюблені герої – дідусь та їжачок у «Садочку»; велика кількість соковитих овочів та фруктів на затишній «кухні» Sandora.
Знаєте, як шанувальники здорового харчування люблять соки? Всього за два дні фестивалю гості випили 1100 літрів!
«Участь у таких фестивалях ще раз підкреслює головні пріоритети наших брендів – турботу про споживачів та підтримку ідеї здорового способу життя, – коментує керівник групи торгових марок Андрій Черепов. – У виробництві соків марок «Сандора» та «Садочок» ми застосовуємо високі стандарти відбору сировини, найсучасніші технології та ретельно контролюємо якість – це забезпечує винятковий рівень якості соків. Наприклад, для лінійки прямого віджиму використовують свіжі фрукти та овочі, які проходять мінімальну теплову обробку – це дозволяє зберегти справжній, свіжий смак та аромат».
© PepsiCo Україна, 2023