1. Головна
  2. Про компанію
    1. Місія та бачення компанії
    2. Кодекс поведінки
    3. Телефон довіри
    4. Контакти
    5. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  5. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo звітує про прогрес в рамках програми сталого розвитку та приєднується до програм з боротьби зі змінами клімату

17.10.2014

В рамках своєї корпоративної стратегії Performance With Purpose – «Відповідально до Мети» – PepsiCo послідовно виконує свої зобов'язання робити все можливе задля скорочення споживання природних ресурсів на власних виробничих об'єктах, а також мінімізації впливу діяльності компанії на навколишнє середовище.

PepsiCo приділяє особливу увагу раціональному використанню ресурсів. Так, у 2013 році показник енергоефективності компанії збільшився на 14% порівняно з 2006 роком. Це свідчить про позитивну динаміку на шляху досягнення глобальної мети – 20%-го зменшення споживання енергії на одиницю продукції до 2015 року за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій та переходу до використання енергії з відновлюваних джерел. Лише у 2013 році завдяки підвищенню енергоефективності компанії вдалося заощадити близько 75 мільйонів доларів США.

Стратегія сталого розвитку PepsiCo «Відповідально до Мети» заснована на практиках сталого розвитку бізнесу, які оптимізують операційну ефективність та рентабельність компанії у короткостроковій перспективі, а також забезпечують довгострокове зростання бізнесу. Останні досягнення в галузі сталого розвитку відображені у корпоративному звіті 2013 Corporate Sustainability Report, а також глобальному звіті Global Reporting Initiative (GRI), та включають:

  • За рахунок впровадження програм раціонального використання водних ресурсів зекономлено 14 мільярдів літрів води (у грошовому еквіваленті – близько 15 мільйонів доларів США);
  • Завдяки впровадженню ресурсозберігаючих ініціатив PepsiCo обсяг твердих відходів, які викидаються на звалища, в грошовому еквіваленті зменшено на 3 мільйони доларів США;
  • Порівняно з аналогічними показниками 2010 року вага пакувальних матеріалів вторинної переробки склала 8,17 млн. кг (18 мільйонів фунтів) або 324 мільйонів одиниць тари;
  • Базу постачальників сертифікованої сировини, вирощеної з застосуванням ресурсозберігаючих технологій, значно розширено.

Впровадження вищевказаних ініціатив та беззаперечне лідерство у галузі використання практик сталого розвитку бізнесу дозволили PepsiCo увійти до Індексів сталого розвитку Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index, DJSI). Компанію PepsiCo було включено до Світового індексу сталого розвитку (DJSI World Index) та Індексу сталого розвитку Північної Америки (DJSI North America Index) увосьме та удев’яте поспіль відповідно. Перелік компаній, що входять до рейтингу DJSI, складається на підставі оцінки різноманітних показників економічної, екологічної та громадської діяльності. Так, PepsiCo отримала високу оцінку у таких областях як корпоративна етика, боротьба з корупцією, управління ризиками та кризовий менеджмент, ефективність використання ресурсів, менеджмент охорони праці та прав людини, професійна безпека, підбір постачальників.

PepsiCo стала найбільшим американським виробником продуктів харчування та напоїв, який підписав Кліматичну Декларацію BICEP (Business for Innovative Climate Change Policy), проект Коаліції за екологічно відповідальний бізнес (The Coalition for Environmentally Responsible Economies, CERES). Крім того, компанія підписала Комюніке Принца Уельського Trillion Tonne (The Prince of Wales' Corporate Leaders Group Trillion Tonne Communique) – глобальну корпоративну ініціативу зі сталого розвитку бізнесу та боротьби зі змінами клімату.

«Боротьба зі змінами клімату життєво необхідна для забезпечення майбутнього нашої компанії, наших клієнтів, споживачів та всього світу, – зазначила Індра Нуйї, Голова ради директорів та генеральний директор PepsiCo. – Я глибоко переконана, що всім нам необхідно діяти. Ми невпинно впроваджуємо ресурсозберігаючі технології та рішення як на власних потужностях компанії, так і по всьому ланцюгу постачання. Заходи, спрямовані на економію фінансових ресурсів, мінімізацію ризиків, захист нашого бізнесу, а також забезпечення стабільного функціонування ланцюга постачання дозволять нам з упевненістю дивитися у майбутнє».