На початку березня PepsiCo в Україні представила новий дизайн упаковки всесвітньо відомого бренду Pepsi – напої Pepsi, Pepsi Light і Pepsi+1 з'явилися у продажу у новій незвичайній пляшці AXL об'ємом 0,5 л.
Pepsi, як один з визнаних світових лідерів в області інновацій, не перестає дивувати своїми нестандартними рішеннями та яскравими проектами й акціями. Одним з останніх сюрпризів для шанувальників легендарного напою стала нова півлітрова пляшка незвичної форми – AXL (аксель). Вперше з'явившись в Америці в минулому році, тепер новий формат виходить на європейські ринки, а Україна стала першою з країн Європи, що представила нову упаковку.
«Наша ПЕТ-упаковка у малому обсязі 0,5 л – це найбільш видима та відчутна точка дотику з нашим споживачем, тому для нас важливо, щоб вона була візуальним вираженням нашої глобальної кампанії «Живи зараз», – так коментує маркетинг менеджер газованих напоїв Анатолій Гордєєв цю ініціативу. – Форма нової пляшки, її провокативність та в цілому унікальний вид відображають атрибути бренду та молодіжний дух. Питання дизайну не обмежується лише форматом упаковки й логотипом. Це шлях мислення та підхід, який ми використовуємо для зміцнення фізичних та емоційних переваг Pepsi».
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023