1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Pepsi оновлює упаковку

11.03.2014

На початку березня PepsiCo в Україні представила новий дизайн упаковки всесвітньо відомого бренду Pepsi – напої Pepsi, Pepsi Light і Pepsi+1 з'явилися у продажу у новій незвичайній пляшці AXL об'ємом 0,5 л.

Pepsi    Pepsi Light    Pepsi Twist

Pepsi, як один з визнаних світових лідерів в області інновацій, не перестає дивувати своїми нестандартними рішеннями та яскравими проектами й акціями. Одним з останніх сюрпризів для шанувальників легендарного напою стала нова півлітрова пляшка незвичної форми – AXL (аксель). Вперше з'явившись в Америці в минулому році, тепер новий формат виходить на європейські ринки, а Україна стала першою з країн Європи, що представила нову упаковку.

«Наша ПЕТ-упаковка у малому обсязі 0,5 л – це найбільш видима та відчутна точка дотику з нашим споживачем, тому для нас важливо, щоб вона була візуальним вираженням нашої глобальної кампанії «Живи зараз», – так коментує маркетинг менеджер газованих напоїв Анатолій Гордєєв цю ініціативу. – Форма нової пляшки, її провокативність та в цілому унікальний вид відображають атрибути бренду та молодіжний дух. Питання дизайну не обмежується лише форматом упаковки й логотипом. Це шлях мислення та підхід, який ми використовуємо для зміцнення фізичних та емоційних переваг Pepsi».