7 жовтня 2014 р. в Національному ботанічному саду ім. М. М. Гришка НАН України відкриється фотовиставка «Лісові історії», присвячена філософії відповідального ставлення до довкілля.
Ініціаторами заходу виступають компанії PepsiCo і Tetra Pak®, діяльність яких здійснюється згідно з принципами екологічної відповідальності та сталого розвитку, у співпраці з Лісовою опікунською радою (Forest Stewardship Council, FSC), Світовим фондом природи (WWF), діловим інформаційно-новинним сайтом delo.ua та арт-проектом «ЛЕС». Партнером проекту є бренд «Садочок» компанії PepsiCo. Вперше знак FSC з'явився на упаковках соку «Садочок» в 2012 році.
«Лісові історії» — це унікальний фотопроект, присвячений дбайливому ставленню до довкілля. Мета виставки — привернути увагу громадськості до FSC-сертифікації в Україні, сприяючи тим самим просуванню філософії відповідального лісокористування та необхідності збереження лісових багатств нашої країни.
Кілька десятків відомих фотографів розкриють у своїх роботах актуальні теми охорони лісів і диких тварин в їхньому природному середовищі існування, дозволять зазирнути в найпотаємніші куточки нашої планети. Впевнені, що експозиція зацікавить як дорослих, так і дітей.
Поринути у світ дивовижної природи зможе кожен гість виставки — експозиція буде представлена в Національному ботанічному саду ім. М. М. Гришка НАН України і відкрита для всіх відвідувачів ботсаду.
«Ми в компанії PepsiCo переконані, що місце лідера в індустрії неможливе без відповідального підходу до заощадження ресурсів та сталого розвитку. Турбота про оточуючий світ відображена в нашому головному принципі «Відповідально до мети» і передбачає дбайливе використання компанією природних ресурсів та пакувальних матеріалів. Обираючи FSC-упаковку, ми слідуємо своїм принципам відповідального бізнесу», — говорить Олена Чіженко, начальник відділу комунікацій компанії PepsiCo в Україні.
Сертифікація лісових господарств відповідно до принципів FSC дозволяє незалежним аудиторам відслідковувати кожен етап промислового ланцюжка — від заготівлі деревини до її доставки споживачам. Знак FSC («дерево з галочкою» — маркування Лісової опікунської ради) на упаковках Tetra Pak означає, що сировина для їх виготовлення отримана із контрольованих лісових господарств, які стежать за відновленням лісу, його здоровим розвитком і збереженням всього біологічного різноманіття.
«Все більше споживачів і ритейлерів виявляють інтерес до компаній, що виробляють екологічно безпечну продукцію в упаковці, сертифікованій Лісовою опікунською радою, і, отже, виготовленій із матеріалів, що відповідають найсуворішим стандартам відповідального лісокористування», — зазначає Анна Таранцова, менеджер з екології та зв'язків з громадськістю компанії Tetra Pak в Україні.
Купуючи продукти в упаковці зі знаком FSC, кожен може зробити вибір на користь відповідального споживання і внести свій вклад у збереження лісів для себе та майбутніх поколінь.
Фотовиставка «Лісові історії» триватиме до середини листопада 2014 року. Місце проведення вибрано невипадково, адже колекції живих рослин Національного ботанічного саду ім. М. М. Гришка унікальні в своєму різноманітті. Вже 50 років ботанічний сад є домівкою для сотень видів рідкісних рослин і одним з найбільших садів Європи, приймаючи більше 1 мільйона гостей щороку.
Facebook: facebook.com/whyforest.istorii
PepsiCo
У 2011 році PepsiCo стала першою в Україні компанією, яка випускає свою продукцію в FSC-сертифікованій упаковці.
PepsiCo в Україні представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна», та є одним з лідерів українського ринку продуктів харчування і напоїв. Компанія займає передові позиції на ринку соків і сокової продукції, де вона представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик», «Бонус» та іншими. У портфель брендів входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Ессентуки» і «Аква минерале», енергетичний напій Adrenaline Rush. На ринку снеків PepsiCo в Україні представлена ТМ Lay's (чіпси) і ТМ «ХрусTeam» (сухарики). Компанія займає впевнені позиції також на ринку молочної продукції із торговельними марками «Чудо», «Слов'яночка», «Машенька», «Ромол» та інші. Дитяче харчування PepsiCo в Україні представлено брендом «Агуша».
Tetra Pak
Tetra Pak — це світовий лідер в області рішень для переробки і упаковки харчових продуктів. Спільно зі своїми замовниками та постачальниками Tetra Pak надає корисні, інноваційні та екологічно безпечні пакувальні рішення для продуктів харчування мільйонам людей по всьому світі. Tetra Pak працює в більш ніж 170 країнах і налічує майже 22 000 співробітників. Ми переконані, що положення лідера в індустрії неможливе без відповідального підходу до бізнесу, орієнтованого на сталий розвиток. Наш девіз — «Зберігаючи найкраще» — відображає прагнення компанії зробити продукти харчування безпечними та доступними.
Багато країн активно впроваджують на ринок FSC-сертифіковану упаковку. Так, наприклад, в Аргентині обсяг сертифікованої за стандартами FSC упаковки Tetra Pak становить 70% від загального обсягу упаковок компанії в країні (1,8 млрд), а в Бельгії, Голландії та Люксембурзі — 60% (1,2 млрд). В Україні з 2011 року було вироблено більше 200 мільйонів упаковок компанії Tetra Pak сертифікованої за стандартами FSC, а до 2020-го планує повністю перейти на використання продукції з FSC-маркуванням.
Лісова опікунська рада
Forest Stewardship Council (Лісова опікунська рада, FSC) це незалежна, неурядова некомерційна міжнародна організація, яка створена для просування відповідального ведення лісового господарства у світі.
Лісова опікунська рада просуває екологічно відповідальне, соціально вигідне і життєздатне управління лісами в Світі. Сертифікація FSC дає можливість споживачам і виробникам зробити усвідомлений вибір на користь безпечних для екосистеми лісу продуктів. Власники лісових господарств, що розділяють принципи FSC, усвідомлено беруть на себе цілий комплекс зобов'язань з метою збереження природного різноманіття і багатства лісу для майбутніх поколінь.
Продукція з маркуванням FSС повідомляє споживачеві про те, що в її складі волокно з деревини, отримане з FSC-сертифікованих джерел, власники яких дотримуються суворих екологічних та соціальних вимог Лісової опікунської ради. Знак FSC — це гарант відповідального ставлення виробників, продукція яких допоможе зберегти ліси на багато поколінь вперед.
ТМ «Садочок»
Мільйони українців обирають смачні і якісні соки «Садочок». Сьогодні практично кожен третій випитий стакан соку в Україні вироблений цією маркою. Торгова марка випускає соки, нектари і морси — це маса смаків, серед яких кожен споживач може знайти свій улюблений.
Для розливу соків ТМ «Садочок» компанія PepsiCo обрала упаковку Tetra Pak, для виробництва якої використовується FSC-сертифікований картон, вироблений з деревини від відповідальних лісозаготівників. Багатошарова упаковка Tetra Pak дозволяє зберегти всі корисні властивості продукту, надійно захищаючи його від впливу зовнішнього середовища.
Всесвітній фонд природи (WWF)
Всесвітній фонд природи — одна з найбільших незалежних природоохоронних організацій, представництва якої діють більш ніж в 100 країнах світу, реалізуючи щорічно близько 1200 проектів. Місія Всесвітнього фонду природи — зупинити деградацію природного середовища планети та побудувати майбутнє, в якому людство буде жити в гармонії з природою, шляхом збереження біологічного різноманіття світу, сталого використання природних ресурсів і скорочення забруднення і бездумного споживання.
Діловий інформаційно-новинний портал Delo.ua
Комунікаційний хаб Ekonomika — нова концепція на українському медіаринку, яка передбачає відкриту комунікацію; обмін інформацією, знаннями, досвідом і думками, спрямований на розвиток бізнесу і стимулювання ділової активності в Україні. За 15 років присутності на ринку «Економіка» створила ряд улюблених читачами брендів, в тому числі і портал Delo.ua.
Delo.ua — це ексклюзивні репортажі про те, що відбувається в світі бізнесу, найбільш значущі події української та світової політики і економіки, інтерв'ю з відомими професіоналами, експертами та представниками влади, а також багато іншої унікальною і необхідної діловій людині інформації та корисних сервісів.
Арт-проект «ЛЕС»
«Творча колаборація провідних фотографів та медіахудожників з різних країн. Використовуючи мову фотографії і сучасного мистецтва, художники кажуть про роль лісів у житті Землі, намагаючись донести філософію усвідомленого ставлення до лісів, апелюючи до реальних дій кожної людини на шляху відновлення екологічної рівноваги в світі. Куратор — Ірина Журавльова.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023