1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Соковитий» Пробіг

11.09.2014

7 вересня торгові марки Sandora, «Садочок» та «Сандорик» в черговий раз виступили партнерами акції «Пробіг під каштанами» – наймасштабнішого спортивно-благодійного проекту країни.

«Соковитий» Пробіг     «Соковитий» Пробіг

На Михайлівській площі кожен бажаючий міг підкріпитися склянкою смачного й корисного соку – у дегустаційних стійок Sandora та «Садочок». Всього під час спортивно-благодійної акції гості випили приблизно 700 літрів соку, а в дегустації взяло участь 9200 людей!

«Бренди Sandora, «Садочок» та «Сандорик» завжди виступають за здоровий спосіб життя, тому приймають участь у такого роду соціальних проектах. Ми віримо, що наша активність приверне увагу українців до такого чудового та корисного напою як сік і допоможе сформувати хорошу звичку пити його щодня», – коментує керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.

Цього року на Пробігу куштували яблучний сік прямого віджиму врожаю цього року та новинку літа 2014 – яблучно-гранатовий нектар від ТМ «Садочок». А ТМ Sandora пропонувала улюблені всіма смаки: апельсиновий сік, мультивітамінний, вишневий нектари та журавлинний морс. Маленьких гостей розважав герой «Сандорика» та аніматор «Садочка» в костюмі томата.

250 маленьких пацієнтів Кардіоцентру отримали свої «соковиті» подарунки від ТМ «Сандорик» та «Садочок».

Також на 22-му «Пробігу під каштанами» головні сокові бренди країни зібрали свою корпоративну команду для участі у загальному забігу. Адже це не тільки ще один спосіб допомогти маленьким пацієнтам Центру дитячої кардіології, а й можливість підкреслити важливість відповідальності кожної людини за своє здоров'я та зміну світу на краще.

«Соковитий» Пробіг     «Соковитий» Пробіг