7 вересня торгові марки Sandora, «Садочок» та «Сандорик» в черговий раз виступили партнерами акції «Пробіг під каштанами» – наймасштабнішого спортивно-благодійного проекту країни.
На Михайлівській площі кожен бажаючий міг підкріпитися склянкою смачного й корисного соку – у дегустаційних стійок Sandora та «Садочок». Всього під час спортивно-благодійної акції гості випили приблизно 700 літрів соку, а в дегустації взяло участь 9200 людей!
«Бренди Sandora, «Садочок» та «Сандорик» завжди виступають за здоровий спосіб життя, тому приймають участь у такого роду соціальних проектах. Ми віримо, що наша активність приверне увагу українців до такого чудового та корисного напою як сік і допоможе сформувати хорошу звичку пити його щодня», – коментує керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.
Цього року на Пробігу куштували яблучний сік прямого віджиму врожаю цього року та новинку літа 2014 – яблучно-гранатовий нектар від ТМ «Садочок». А ТМ Sandora пропонувала улюблені всіма смаки: апельсиновий сік, мультивітамінний, вишневий нектари та журавлинний морс. Маленьких гостей розважав герой «Сандорика» та аніматор «Садочка» в костюмі томата.
250 маленьких пацієнтів Кардіоцентру отримали свої «соковиті» подарунки від ТМ «Сандорик» та «Садочок».
Також на 22-му «Пробігу під каштанами» головні сокові бренди країни зібрали свою корпоративну команду для участі у загальному забігу. Адже це не тільки ще один спосіб допомогти маленьким пацієнтам Центру дитячої кардіології, а й можливість підкреслити важливість відповідальності кожної людини за своє здоров'я та зміну світу на краще.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023