10 серпня у столичному ландшафтному парку «Співоче поле» відбувся Всеукраїнський День молока – свято для тих, хто піклується про здоров'я своєї родини. Участь у цьому фестивалі брали найбільші виробники молочної продукції країни. Бренд традиційних молочних продуктів – «Слов'яночка» – активно підтримав цю ініціативу.
Святкувати Міжнародний День молока вперше запропонувала Організація ООН з питань продовольства та сільського господарства у 2001 році. З тих пір ця традиція прижилася у більш ніж сорока країнах світу.
Участь у фестивалі надало чудову можливість розповісти нашим споживачам про користь молока та натуральних молочних продуктів «Сло’вяночка».
На промо-стенді «Слов'яночка» гостям свята було запропоновано особисто оцінити новий продукт асортиментного ряду бренду – кефір «Лагідній», що відрізняється від традиційного кисломолочного напою більш м'яким смаком без вираженої кислинки. Традиційно була представлена молочна класика – сир, сметана і ряжанка.
За підсумками заходу було з'їдено та випито понад 30 кг сиру та 40 кг сметани, а також 70 літрів ряжанки та 80 літрів кефіру, що в черговий раз підтверджує популярність продуктів ТМ «Слов'яночка».
В цілому, фестивалем залишилися задоволені усі без винятку: юних відвідувачів порадували роздачею повітряних кульок та брендованих заколок, за допомогою яких маленькі принцеси перевтілювалися в юних «слов’яночок», а їх мами, тим часом, із задоволенням позували перед фотокамерами в фотозоні «Краща Слов 'яночка».
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023