1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Pepsi розпочинає співробітництво з зіркою українського футболу

30.04.2014

У 2014 році обличчям бренду Pepsi в Україні став Андрій П’ятов, голкіпер донецького футбольного клубу «Шахтар» та гравець національної збірної. Співпраця з одним із найяскравіших футболістів України стартувала в рамках міжнародної футбольної кампанії всесвітньо відомої торгової марки.

Співпраця Pepsi з Андрієм П’ятовим передбачає проведення масштабної рекламної кампанії у 2014 році.

У травні в продажу з'явиться лімітована футбольна серія Pepsi – колекційні бляшані банки з зображенням П’ятова та інших зірок світової футбольної арени. На створення стильного та зухвалого дизайну упаковки команду Pepsi надихнули ентузіазм та енергія, які гравці відчувають на футбольному полі.

Також Андрій П’ятов взяв участь у зйомках нового рекламного ролика, який з'явиться на екранах країни з середини травня. Партнерами українського голкіпера на знімальному майданчику стануть неповторні Ліонель Мессі, Робін ван Персі та Серхіо Агуеро.

«Той, хто хоч раз грав у футбол, знає: рух, адреналін, енергія – ось рушійна сила справжньої команди! Ти відчуваєш, що можеш звернути гори та здатний перемогти самого серйозного супротивника, у тебе все виходить. З'являється натхнення, яким ти ділишся з іншими, – і тисячі заряджаються твоїм драйвом. Це сильне почуття, – ділиться своїми враженнями Андрій П’ятов. – Для мене велика честь стати частиною футбольної команди Pepsi. Це саме команда шукачів, команда натхненників, чия невгамовна енергія зриває тебе з насидженого місця, живить свіжими враженнями та дозволяє відчути життя у всій його повноті. Я пишаюся своєю причетністю до цього проекту, тому що впевнений: якщо ти хочеш справжніх вражень та незнаних раніше емоцій, не залишайся осторонь – стань найліпшим та грай у кращій команді!»

«Я певен, що яскрава футбольна кампанія цього року не залишиться непоміченою споживачами, особливо футбольними фанатами, – зазначив генеральний директор PepsiCo в Україні Ніл Старрок. – Ми зібрали найсильнішу футбольну команду, кожен гравець якої є втіленням духу бренду Pepsi: активні, зухвалі та сміливі на полі - наші футболісти точно знають, як жити тут і зараз».

Інформація щодо футбольної кампанії Pepsi

У 2014 році відомий в усьому світі бренд Pepsi зібрав найсильнішу футбольну команду, об'єднавши 19 кращих у світі гравців з 5 континентів та майже з 20 країн. Співпраця з футболістами є частиною глобальної рекламної кампанії Pepsi «Живи справжнім». В зірковий склад увійшли Ліонель Мессі (Аргентина), Робін ван Персі (Нідерланди), Джек Уїлшир (Британія), Давид Луїс (Бразилія), Серхіо Агуеро (Аргентина), Серхіо Рамос (Іспанія), Венсан Компані (Бельгія), Маріо Гомес (Німеччина), Клінт Демпсі (США), Хуан Гільєрмо Куадрадо (Колумбія), Тарік Ельюнуссі (Норвегія), Мейнор Фігероа (Гондурас), Кемар Лоуренс (Ямайка), Віктор Мозес (Нігерія), Пітер Осазе Одемвінгіє (Нігерія), Орібе Перальта (Мексика), Андрій П'ятов (Україна), Мохаммед Салах (Єгипет), Гільфі Тор Сігурдссон (Ісландія).

У рамках футбольної кампанії бренда протягом всього 2014 року у різних країнах світу будуть проходити різноманітні акції для футбольних фанатів.

Більш детальну інформацію щодо програми «Живи справжнім» Ви знайдете на сайті www.pepsi.com