У травні асортимент традиційної молочної продукції PepsiCo в Україні поповнився новим кефіром – «Слов'яночка Лагідній» жирністю 1%, який відрізняється особливим ніжним смаком, без класичної кефірної кислинки.
За результатами досліджень компанії ARMI-Marketing, при виборі кефіру для українців найбільш важливими критеріями є м'якість та натуральність смаку. В ході дегустації кефір «Слов'яночка Лагідній» був високо оцінений споживачами, отримавши максимальну оцінку з м'якості смаку в порівнянні з іншими зразками, що були протестовані.
«Вивчивши очікування споживачів, ми з'ясували, що багато людей не п'ють кефір через присутність у смаку вираженої кислинки, хоча вважають цей кисломолочний напій корисним для здоров'я, – зазначила бренд-менеджер торгова марка« Слов'яночка» Людмила Гординська. – Ми зрозуміли, що українцям потрібен кефір з дійсно м'яким смаком, тому спільно з технологами була розроблена рецептура, що відповідає цим вимогам та очікуванням. Ми сподіваємося, що наш кефір настільки ніжний, що ніхто не зможе встояти, та кількість його вірних шанувальників збільшиться, а споживатимуть його ще частіше» .
Кефір «Слов'яночка Лагідній» представлено в усіх торгових точках України у двох форматах ПЕТ-пакування: 0,87 л та 0,45 л. Бренд «Слов'яночка» також представлений класичним кефіром у ПЕТ-пакуванні, картонній упаковці та у плівці.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023