1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Кефір «Слов’яночка Лагідний» – для тих, хто цінує ніжність

12.05.2014

У травні асортимент традиційної молочної продукції PepsiCo в Україні поповнився новим кефіром – «Слов'яночка Лагідній» жирністю 1%, який відрізняється особливим ніжним смаком, без класичної кефірної кислинки.

Слов’яночка ЛагіднийЗа результатами досліджень компанії ARMI-Marketing, при виборі кефіру для українців найбільш важливими критеріями є м'якість та натуральність смаку. В ході дегустації кефір «Слов'яночка Лагідній» був високо оцінений споживачами, отримавши максимальну оцінку з м'якості смаку в порівнянні з іншими зразками, що були протестовані.

«Вивчивши очікування споживачів, ми з'ясували, що багато людей не п'ють кефір через присутність у смаку вираженої кислинки, хоча вважають цей кисломолочний напій корисним для здоров'я, – зазначила бренд-менеджер торгова марка« Слов'яночка» Людмила Гординська. – Ми зрозуміли, що українцям потрібен кефір з дійсно м'яким смаком, тому спільно з технологами була розроблена рецептура, що відповідає цим вимогам та очікуванням. Ми сподіваємося, що наш кефір настільки ніжний, що ніхто не зможе встояти, та кількість його вірних шанувальників збільшиться, а споживатимуть його ще частіше» .

Кефір «Слов'яночка Лагідній» представлено в усіх торгових точках України у двох форматах ПЕТ-пакування: 0,87 л та 0,45 л. Бренд «Слов'яночка» також представлений класичним кефіром у ПЕТ-пакуванні, картонній упаковці та у плівці.