У червні популярний у Харкові та Харківській області молочний бренд ТМ «Ромол» запускає нову рекламну кампанію «Традиційна рецептура» на підтримку одного з найкорисніших кисломолочних продуктів – кефіру.
Більше 40 років Харківський комбінат створює якісну продукцію для своїх споживачів. Одним з найпопулярніших товарів є кефір, який, починаючи з 1972 року, виробляється на грибковій заквасці без додавання будь-яких консервантів та стабілізаторів. Така закваска застосовувалася протягом усіх цих років, а її особливість – у тому, що вона здобувається шляхом природного розмноження грибків у спеціальних умовах. До речі, молочний грибок, що використовується для неї вирощується на заводі з моменту його заснування.
Рецептура кисломолочного продукту залишається незмінною з радянських часів – саме ця ідея покладена в основу нової рекламної кампанії. «Для бренду дуже важливо мати чіткі та зрозумілі підтвердження переваг свого продукту. Концепція "Традиційної рецептури" знаходить відгук у серцях споживачів, так як для багатьох із них продукти, випущені за радянськими рецептами та стандартам, є еталонними. На комбінаті працює висококваліфікований персонал, а також використовується новітнє обладнання, завдяки чому жителям Харкова та області надається гідний продукт», – відзначає бренд-менеджер ТМ «Ромол».
© PepsiCo Україна, 2023