1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Прямі закупівлі
    2. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Нова рекламна кампанія ТМ «Ромол»

05.06.2014

У червні популярний у Харкові та Харківській області молочний бренд ТМ «Ромол» запускає нову рекламну кампанію «Традиційна рецептура» на підтримку одного з найкорисніших кисломолочних продуктів – кефіру.

Romol

Більше 40 років Харківський комбінат створює якісну продукцію для своїх споживачів. Одним з найпопулярніших товарів є кефір, який, починаючи з 1972 року, виробляється на грибковій заквасці без додавання будь-яких консервантів та стабілізаторів. Така закваска застосовувалася протягом усіх цих років, а її особливість – у тому, що вона здобувається шляхом природного розмноження грибків у спеціальних умовах. До речі, молочний грибок, що використовується для неї вирощується на заводі з моменту його заснування.

Рецептура кисломолочного продукту залишається незмінною з радянських часів – саме ця ідея покладена в основу нової рекламної кампанії. «Для бренду дуже важливо мати чіткі та зрозумілі підтвердження переваг свого продукту. Концепція "Традиційної рецептури" знаходить відгук у серцях споживачів, так як для багатьох із них продукти, випущені за радянськими рецептами та стандартам, є еталонними. На комбінаті працює висококваліфікований персонал, а також використовується новітнє обладнання, завдяки чому жителям Харкова та області надається гідний продукт», – відзначає бренд-менеджер ТМ «Ромол».