1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Слов'яночка» підтримала етнофестиваль «Країна Мрій»

10.07.2014

Цього року бренд традиційних молочних продуктів «Слов'яночка», що входить до портфоліо компанії PepsiCo в Україні, вперше підтримав етнофестиваль «Країна Мрій» у якості партнера. Як один з лідерів ринку молочних продуктів*, торгова марка пропонує українцям продукцію незмінно високої якості та регулярно долучається до дійсно суттєвих та важливих суспільних ініціатив.

Pepsico: Країна Мрій

За два дні фестиваль «Країна мрій», який вперше цього року проводився у парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва «Феофанії» (а не традиційно на «Співочому полі»), відвідало близько 30 тисяч гостей. Як один з партнерів етнофестивалю, бренд «Слов'яночка» всіляко намагався підтримати та підкреслити святкову атмосферу фестивалю: з використанням атрибутики торгової марки було оформлено «Обрядовий майданчик», на якому виступали фольклорні колективи з усієї України, а на одне з озер парку були випущені великі купальські вінки. Приємним сюрпризом також стала спеціально підготовлена фотозона «Слов'яночка», де всім бажаючим була надана можливість отримати професійне фото на тлі українського села в ролі «Найкращої Слов'яночки».

У спеціальних дегустаційних зонах відвідувачі могли спробувати продукцію бренду: ряжанку та новинку – кефір «Слов'яночка Лагідній» з більш м'яким некислим смаком. Всього за час фестивалю продукцію бренду «Слов'яночка» скуштувало близько 6000 гостей.

Pepsico: Країна Мрій

Окрім частування своєю продукцією, «Слов'яночка» допомогла в організації дитячої зони, де проводились майстер-класи та конкурси з призами для юних відвідувачів етнофестивалю. Малюки отримували не тільки подарунки за участь у конкурсах, а й просто приємні сюрпризи у вигляді брендованих повітряних кульок та віночків. Варто відзначити, що сувеніри користувалися великим попитом, адже гарну дрібничку на пам'ять про фестиваль бажали отримати не лише діти, а й їхні батьки. Так, за два дні фестивалю представники ТМ «Слов'яночка» роздали 2 500 фірмових віночків, 1 600 шпильок і надули 1 600 кульок.

Pepsico, Країна Мрій

«Етнофестиваль – дуже важлива соціальна ініціатива, спрямована на підтримку української культури та традицій. Цінності фестивалю та нашої торгової марки багато в чому схожі, адже молочні продукти «Слов'яночка» виготовляються, в основному, за традиційними рецептами на вітчизняному виробництві. Як один з лідерів галузі*, ми піклуємося про кожного споживача не тільки виробляючи високоякісні та здорові продукти, але й підтримуючи такі важливі соціальні заходи як етнофестиваль "Країна Мрій"», – сказала на прес-конференції «Країна Мрій» Олена Чиженко, голова відділу по зв'язках з громадськістю PepsiCo в Україні.