Цього року бренд традиційних молочних продуктів «Слов'яночка», що входить до портфоліо компанії PepsiCo в Україні, вперше підтримав етнофестиваль «Країна Мрій» у якості партнера. Як один з лідерів ринку молочних продуктів*, торгова марка пропонує українцям продукцію незмінно високої якості та регулярно долучається до дійсно суттєвих та важливих суспільних ініціатив.
За два дні фестиваль «Країна мрій», який вперше цього року проводився у парку-пам'ятці садово-паркового мистецтва «Феофанії» (а не традиційно на «Співочому полі»), відвідало близько 30 тисяч гостей. Як один з партнерів етнофестивалю, бренд «Слов'яночка» всіляко намагався підтримати та підкреслити святкову атмосферу фестивалю: з використанням атрибутики торгової марки було оформлено «Обрядовий майданчик», на якому виступали фольклорні колективи з усієї України, а на одне з озер парку були випущені великі купальські вінки. Приємним сюрпризом також стала спеціально підготовлена фотозона «Слов'яночка», де всім бажаючим була надана можливість отримати професійне фото на тлі українського села в ролі «Найкращої Слов'яночки».
У спеціальних дегустаційних зонах відвідувачі могли спробувати продукцію бренду: ряжанку та новинку – кефір «Слов'яночка Лагідній» з більш м'яким некислим смаком. Всього за час фестивалю продукцію бренду «Слов'яночка» скуштувало близько 6000 гостей.
Окрім частування своєю продукцією, «Слов'яночка» допомогла в організації дитячої зони, де проводились майстер-класи та конкурси з призами для юних відвідувачів етнофестивалю. Малюки отримували не тільки подарунки за участь у конкурсах, а й просто приємні сюрпризи у вигляді брендованих повітряних кульок та віночків. Варто відзначити, що сувеніри користувалися великим попитом, адже гарну дрібничку на пам'ять про фестиваль бажали отримати не лише діти, а й їхні батьки. Так, за два дні фестивалю представники ТМ «Слов'яночка» роздали 2 500 фірмових віночків, 1 600 шпильок і надули 1 600 кульок.
«Етнофестиваль – дуже важлива соціальна ініціатива, спрямована на підтримку української культури та традицій. Цінності фестивалю та нашої торгової марки багато в чому схожі, адже молочні продукти «Слов'яночка» виготовляються, в основному, за традиційними рецептами на вітчизняному виробництві. Як один з лідерів галузі*, ми піклуємося про кожного споживача не тільки виробляючи високоякісні та здорові продукти, але й підтримуючи такі важливі соціальні заходи як етнофестиваль "Країна Мрій"», – сказала на прес-конференції «Країна Мрій» Олена Чиженко, голова відділу по зв'язках з громадськістю PepsiCo в Україні.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023