У серпні торгова марка «Сандора», що входить до портфоліо компанії PepsiCo в Україні, представила на ринку колекцію соків та нектарів у новій преміальній упаковці – скляних пляшечках об'ємом 200 мл.
Для дебюту «у склі» була обрана зручна форма пляшечки сучасного дизайну. При цьому збереглися усі головні відмінні риси торгової марки, добре знайомі українському споживачеві, – елементи фірмового стилю, характер бренду та висока якість смаку.
В колекцію напоїв «Сандора» у скляній пляшці увійшли традиційні сокові смаки – апельсиновий, яблучний та грейпфрутовий, а також популярні й улюблені споживачами мультифруктовий та вишневий нектари.
«Соковий бренд «Сандора» вже багато років поспіль залишається лідером ринку соків та нектарів. Запуск лінійки популярних смаків у новій упаковці – ще один рівень якості, до якого ми завжди прагнемо. Запускаючи серію соків «Сандора» у склі, ми не тільки йшли назустріч побажанням наших споживачів, а й реалізовували очікування наших партнерів: торгівельних мереж, ресторанів, готелів та інших. Тепер ми пропонуємо неперевершений смак улюблених соків у ще більш преміальному форматі!» – зазначила керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023