1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Цінності та філософія
    5. Наші лідери
    6. Кодекс поведінки
    7. Телефон довіри
    8. Контакти
  3. Відповідально до мети
    1. Продукти
    2. Планета
    3. Люди
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
Search PepsiCo
Media_2.png
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Соки та нектари ТМ «Сандора» у новій преміальній упаковці

11.08.2014

У серпні торгова марка «Сандора», що входить до портфоліо компанії PepsiCo в Україні, представила на ринку колекцію соків та нектарів у новій преміальній упаковці – скляних пляшечках об'ємом 200 мл.

juice.jpgДля дебюту «у склі» була обрана зручна форма пляшечки сучасного дизайну. При цьому збереглися усі головні відмінні риси торгової марки, добре знайомі українському споживачеві, – елементи фірмового стилю, характер бренду та висока якість смаку.

В колекцію напоїв «Сандора» у скляній пляшці увійшли традиційні сокові смаки – апельсиновий, яблучний та грейпфрутовий, а також популярні й улюблені споживачами мультифруктовий та вишневий нектари.

«Соковий бренд «Сандора» вже багато років поспіль залишається лідером ринку соків та нектарів. Запуск лінійки популярних смаків у новій упаковці – ще один рівень якості, до якого ми завжди прагнемо. Запускаючи серію соків «Сандора» у склі, ми не тільки йшли назустріч побажанням наших споживачів, а й реалізовували очікування наших партнерів: торгівельних мереж, ресторанів, готелів та інших. Тепер ми пропонуємо неперевершений смак улюблених соків у ще більш преміальному форматі!» – зазначила керівник групи торгових марок Катерина Ульянова.