1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

146 аграріїв розпочали навчання на SEED 2.0

12.04.2023

PEP_SEED_2.0.jpg

4 квітня відбувся cтарт навчання на освітній програмі SEED 2.0.

146 учасників цього року розпочали навчання. Найсильніші бізнес-ідеї у фіналі отримають гранти на їх реалізацію.

 

SEED 2.0 — це освітній проєкт від Глобального договору ООН в Україні, який реалізується за підтримки компанії PepsiCo та фінансування PepsiCo Foundation. Проєкт допомагає розвитку малих агробізнесів та втіленню найкращих бізнес-ідеї в агросфері.

Урочисту подію відкрила мотиваційна промова Тетяни Сахарук, генеральної директорки ГД ООН в Україні:

«Сталий розвиток — це про майбутнє України, адже саме він дасть можливість відбудовувати Україну краще. Сталий розвиток — це про любов: до праці, коли кожен прокидається заради того, щоб зробити свою справу, свою громаду й Україну сильнішою і кращою. Ми в SEED 2.0. допомагаємо підприємцям будувати бізнес за принципами сталого розвитку, бо Україна — це наша країна».

Підтримати учасників SEED 2.0 на старті навчання завітала Андреа Понт, керівниця проєктів PepsiCo Foundation в Європі:

«Мені надзвичайно важливо сьогодні бути на відкритті SEED 2.0. Місія Pepsico та Pepsico Foundation — це трансформація та покращення громад, у яких ми проводимо свою діяльність. Сьогодні Україна є одним із наших пріоритетних напрямів. Ми намагаємося досягти осяжних результатів і завдяки співпраці з ГД ООН в Україні ми впевнено наближаємося до них! Дякую всім присутнім, адже кожен із вас дійсно змінює світ на краще!»

Команда PepsiCo в Україні, що є незмінним партнером SEED, також узяла участь у запуску програми. Аліна Матківська, керівниця відділу корпоративних комунікацій компанії, переконана:

«В Україні сільське господарство має величезний потенціал для розвитку й реалізації підприємців — талановитих, амбітних, націлених на нові здобутки. Саме таким підприємцям допомагає проєкт SEED. Я рада, що ви прийшли на наш проєкт. Це означає, що ми як країна йдемо в майбутнє навіть у сьогоднішніх надскладних умовах. Для нашої компанії сталий розвиток — це не теорія, а основа бізнес-стратегії. Ми працюємо над сталістю в трьох напрямах: ланцюжок постачань, сільське господарство та трансформація продуктового портфелю. Усіх учасників SEED 2.0 ми закликаємо вже зараз впроваджувати практики сталості й у свою роботу».

Сергій Крівіч, керівник відділу агрозаготівель PepsiCo в Україні, побажав учасникам другої хвилі SEED наснаги та здобуття максимуму знань і навичок за час навчання. Також він розповів, що саме робить компанія PepsiCo у галуз відновлювального сільського господарства:

«Ми працюємо над збереженням родючості наших ґрунтів. Щороку ми зменшуємо викиди від нашої діяльності та приділяємо максимум уваги збереженню водних ресурсів».

Ніщо не надихає більше, ніж приклад людини, яка пройшла шлях, на який учасники SEED тільки стали. Ірина Барзо, одна з переможців минулорічної хвилі SEED, поділилася з учасниками проєкту своїм досвідом навчання:

«Думаю, зі мною погодяться всі учасники першої хвилі, що нам у 2022 році, коли ми дуже болісно переживали початок великої війни, SEED дав сили відновитися і продовжити роботу. Я прийшла на проєкт із винаходом — електромобілем для збирання ягід. Після SEED й участі в інших проєктах вдалося масштабуватися. Тепер люди можуть купити або взяти в оренду такий електромобіль, що для нас є небаченим успіхом. Я бажаю учасникам нового сезону взяти максимум від навчання. Бо воно того варте!»

Три групи учасників будуть проходити онлайн-навчання на проєкті SEED 2.0 із початку квітня до кінця червня. У липні та серпні вони будуть удосконалювати свої бізнес-плани з менторами. У вересні відбудеться підготовка до фінального пітчингу проєкту: подача заявок та відбір найкращих бізнес-планів. В жовтні пройде підсумкова подія проєкту SEED 2.0, на якій відібрані учасники презентують журі свої бізнес-плани. Після цього буде обрано переможців проєкту, які отримають гранти.

 

Бажаємо всім успіхів!

 

Про PepsiCo в Україні

 

PepsiСo - один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія володіє трьома підприємствами: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляються соки, молочна продукція та дитяче харчування.

 

Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».

 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.