Від вересня триває організований PepsiCo Україна марафон трансформацій «Дні знань», яким передбачено проведення заходів за трьома основними напрямками: Україна, Бізнес, Ти. Усі три з них спрямовані на розвиток співробітників PepsiCo Україна та їх членів родини– як українців, як працівників і як власне особистостей.
Напрямок «Україна» під час «Днів знань» – найбільший і найширший, адже зараз відбувається не лише трансформація української культури. Нині змінюється наше сприйняття себе як українців – те, що називається національною самоідентифікацією. На цьому шляху всі ми знаходимося у різних точках, але нас міцно єднає українська мова, культура, історія.
Коментуючи успіх марафону «Дні знань», Директор з управління персоналом PepsiCo Україна Оксана Пальгуєва серед іншого зазначила: «Війна перевернула світ і життя. Нове середовище вимагає від нас нових навичок, змінюється наше сприйняття себе як українців. Як компанія ми прагнемо допомогти команді пройти шлях самоідентифікації та глибше пізнати себе. І разом з цим – набути компетенцій для впевненого сприйняття будь-яких викликів сучасного світу».
Про PepsiCo в Україні
PepsiСo - один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв. В Україні компанія володіє трьома підприємствами: два виробничі комплекси в Миколаївській області з виробництва снеків та напоїв, та молокопереробний завод у Київській області, де зараз виробляються соки, молочна продукція та дитяче харчування.
Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea. На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, Cheetos, Doritos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня».
Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.
© PepsiCo Україна, 2023