Від вересня триває організований PepsiCo Україна марафон трансформацій «Дні знань», яким передбачено проведення заходів за трьома основними напрямками: Україна, Бізнес, Ти. Усі три з них спрямовані на розвиток співробітників PepsiCo Україна та їх членів родини– як українців, як працівників і як власне особистостей.
Напрямок «Україна» під час «Днів знань» – найбільший і найширший, адже зараз відбувається не лише трансформація української культури. Нині змінюється наше сприйняття себе як українців – те, що називається національною самоідентифікацією. На цьому шляху всі ми знаходимося у різних точках, але нас міцно єднає українська мова, культура, історія.
Коментуючи успіх марафону «Дні знань», Директор з управління персоналом PepsiCo Україна Оксана Пальгуєва серед іншого зазначила: «Війна перевернула світ і життя. Нове середовище вимагає від нас нових навичок, змінюється наше сприйняття себе як українців. Як компанія ми прагнемо допомогти команді пройти шлях самоідентифікації та глибше пізнати себе. І разом з цим – набути компетенцій для впевненого сприйняття будь-яких викликів сучасного світу».
Дізнайтесь більше про історію компанії та новації, якими ми пишаємось.
Далі »
Компанія PepsiCo – один з найбільших в Україні виробників продуктів харчування та напоїв.
Далі »У компанії PepsiCo працює близько 285 000 співробітників у 200 країнах світу, та близько 4 000 в Україні.
Далі »
© PepsiCo Україна, 2023