20 жовтня пройшла фінальна подія проєкту SEED. Під час онлайн-заходу відбувся пітчинг найкращих бізнес-ідей в агросфері, а також урочисте нагородження переможців.
SEED — це освітній проєкт від Глобального договору ООН в Україні, який реалізується за підтримки компанії PepsiCo в Україні та фінансування PepsiCo Foundation. Проєкт допомагає втілювати найкращі бізнес-ідеї в агросфері, яка через російську агресію в Україні потребує додаткової підтримки.
Тетяна Сахарук, генеральна директорка ГД ООН в Україні, відкрила подію:
«Я дуже пишаюсь кожним із вас, кожним проєктом. Ваші ідеї надихають! Вони дають розуміння, що наша нація — неподоланна. Дякую донорам, учасникам, партнерам та команді за те, що змогли адаптувати цей проєкт і розпочати його, незважаючи ні на що. Бажаю кожному перемоги сьогодні та перемоги в житті!»
Реалізація проєкту SEED стала можливою завдяки співпраці з PepsiCo в Україні та PepsiCo Foundation, чиї представники також завітали на подію. Андреа Понт, керівниця проєктів PepsiCo Foundation в Європі, висловила захоплення всіма учасниками SEED, які розвивають свої бізнес-ідеї в надскладних умовах повномасштабного вторгнення Росії:
«Це велика честь для мене — бути сьогодні тут від імені PepsiCo Foundation. У проєкті SEED я знайшла ті історії, які надихають на зміни. Усі проєкти заслуговують на перемогу. Будь ласка, не зупиняйтеся та рухайтесь тільки вперед!»
Компанію PepsiCo в Україні представив Сергій Крівіч, керівник відділу агрозаготівель. Він наголосив:
«Ваші проєкти дають віру в те, що агросектор в Україні буде розвиватися. Хай переможе найкращий. Але в кожному разі, ви всі вже переможці».
Надати фінансову підтримку проєктам учасників SEED зголосилися компанії МХП та Syngenta в Україні. Павло Мороз, директор департаменту КСВ у МХП, зазначив:
«Коли в Україні прийшла повномасштабна війна, Президент дав настанову попри все рухати економіку вперед. Проєкт SEED робить для цього великий внесок. Бізнес-ідеї, над якими працюють учасники проєкту, є драйверами розвитку малого українського бізнесу. Навіть якщо вас не оберуть переможцем, не опускайте руки, шукайте нові можливості і вірте в себе так, як ми всі віримо в ЗСУ».
Олексій Стеценко, менеджер зі стратегічного та операційного розвитку компанії Syngenta в Україні, також побажав учасникам неодмінно працювати над своїми проєктами й по завершенню програми:
«Вірте у ваші бізнес-ідеї і знаходьте сили реалізовувати їх. Нехай додана вартість вашої роботи зростає, щоби з цим зростав добробут ваших сімей та економіки всієї України».
Із проходження шляху на SEED учасників привітали також спеціальні запрошені гості — амбасадори Глобального договору ООН в Україні. Олена Фроляк, Амбасадорка екологічного напряму діяльності організації, шефредакторка та ведуча Факти ICTV, ведуча Національного марафону «Єдині Новини», підкреслила важливість розвитку малого бізнесу в Україні саме тепер:
«Якщо ви берете участь у такій програмі сьогодні, то ви вже супротив! Я вами дуже пишаюся. Зараз складно придумати кращого часу для трансформації агросектору в нашій країні. Ви вже всі переможці! Якби не було зараз важко, саме такі люди, як ви, будуть творити нову країну».
Василь Хмельницький, Амбасадор соціального напряму діяльності ГД ООН в Україні, засновник холдингу UFuture і фонду K.FUND, дав учасникам практичні поради щодо трансформації бізнес-ідей в успішні робочі підприємства. Підприємець наголосив, що сьогодні мало виробляти агросировину. Необхідно працювати і над створенням кінцевого продукту для споживача. Також він сказав:
«Глобальний договір ООН в Україні робить дуже важливу справу — дає знання людям. У світі багато грошей, але нам бракує знань отримати їх. Моя настанова вам: вчіться, бо знань ніколи не буває забагато, і втілюйте вивчене в життя. Помиляйтеся, бо це ваш досвід. Й вам обов’язково все вдасться».
Найочікуваніша частина події — пітчинг бізнес-ідей. 24 учасники розповіли про свої проєкти, над якими вони працювали із серпня під час групових тренінгів та індивідуальних консультацій із менторами. Проєкти оцінювало журі проєкту, куди увійшли:
Усі учасники SEED показали високий рівень підготовки. Кожен проєкт був пропрацьований до найменших деталей і містив у собі інноваційну та сталу складову. Усі без винятку бізнес-ідеї заслуговували на перемогу, тому вибір найкращих із них для журі був непростий.
Переможцями першої хвилі навчання освітнього проєкту SEED стали:
Номінація від компанії Syngenta:
Номінація від компанії МХП:
Номінація від ГД ООН і PepsiCo Foundation:
Спеціальні гранти від Глобального договору ООН в Україні отримали:
Денис Ліфінцев, менеджер проєкту SEED, який працював з усіма учасниками й допомагав їм пройти навчання на проєкті, підсумував:
«Найважливіше, що й переможці, і фіналісти здобули на проєкті — це цінний досвід, ґрунтовні знання та співпрацю одне з одним, яка відбувалася впродовж усього часу навчання та, я вірю, продовжиться і після його завершення».
Про The PepsiCo Foundation
Заснований у 1962 році, The PepsiCo Foundation, благодійний підрозділ PepsiCo, інвестує в основні елементи сталої системи харчування задля підтримки громад, що зростають. Працюючи з некомерційними організаціями та експертами з усього світу, ми зосереджені на тому, щоб допомогти спільнотам отримати доступ до продовольчої захищеності, безпечної води та економічних можливостей. Ми прагнемо до відчутного впливу в місцях, де ми живемо і працюємо, — співпрацюючи з колегами з галузі, місцевими та міжнародними організаціями та нашими співробітниками, щоб вплинути на масштабні зміни в питаннях, які важливі для нас і мають глобальне значення. Дізнайтеся більше на www.pepsico.com/sustainability/philanthropy.
Про PepsiCo в Україні
PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Марійка» та дитячого харчування «Агуня». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті http://www.pepsico.ua/.
Про Глобальний договір ООН в Україні
Мережа Глобального договору ООН в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact (Глобального договору Організації Об'єднаних Націй). Це найбільша у світі асоціація відповідального бізнесу, що закликає компанії вибудовувати свою діяльність та стратегію з урахуванням Цілей сталого розвитку та на основі Десяти універсальних принципів у галузі прав людини, трудових відносин, захисту довкілля і боротьби з корупцією.
© PepsiCo Україна, 2023