1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

КОМПАНІЯ PEPSICO ОГОЛОСИЛА ПРО СВІЙ НАМІР ДО 2030 РОКУ ПОКРАЩИТИ ПРОДОВОЛЬЧУ БЕЗПЕКУ ДЛЯ ПОНАД 50 МІЛЬЙОНІВ ЛЮДЕЙ

23.12.2021

PepsiCo_FoodGood_20211222.jpg

PepsiCo розширює програму Food for Good на глобальному рівні та обіцяє збільшувати кількість доступних продуктів для повноцінного харчування від своїх брендів, серед них Quaker

Компанія PepsiCo оголосила про свій намір до 2030 року допомогти 50 мільйонам людей отримати доступ до продуктів для повноцінного харчування (з огляду на показники 2020 року) завдяки своїй програмі продовольчої безпеки Food for Good та шляхом розширення доступних поживних пропозицій PepsiCo в рамках трансформаційної стратегії компанії PepsiCo Positive (pep+). 

Ця нова ініціатива доповнює нещодавно анонсовану PepsiCo підтримку програми «Zero Hunger Private Sector Pledge» (зобов’язання щодо запобігання голоду),  в рамках якої компанія виділила 100 мільйонів доларів США на ініціативи для підтримки сільського господарства та продовольчої безпеки до 2030 року, зокрема, на навчання фермерів та допомогу в підвищенні ефективності сільськогосподарського виробництва (щодо врожайності та забезпечення більш сталого постачання продовольства).

Задля досягнення цих цілей, PepsiCo розширює програму забезпечення дітей повноцінним харчуванням Food for Good. Цю ініціативу було започатковано в Сполучених Штатах Америки спільно з лідерами місцевих громад заради пошуку рішень з огляду на їх локальні потреби. Компанія має намір розвивати програму Food for Good та орієнтований на громаду підхід, що спрямований на просування довгострокової продовольчої безпеки для людей різного віку через співпрацю з місцевими партнерами по всьому світу шляхом інвестування в рішення, що забезпечують рівний доступ до поживної їжі та підвищують продуктивність і доходи дрібних фермерів. Нові інвестиції включають: 

  • Грант у розмірі 1 мільйон доларів США для Всесвітньої продовольчої програми (ВПП), спрямованої на спільне створення міжнародного партнерства на Близькому Сході та в Північній Африці для покращення довгострокових потреб продовольчої безпеки громад, які постраждали від зміни клімату, конфліктів, стихійних лих і гуманітарних криз. Цей грант став результатом десятирічного партнерства з ВПП. 
  • Розширення програми She Feeds the World («‎Вона годує світ»)‎ на Колумбію, Нігерію, Туреччину, Таїланд та В’єтнам у 2022 році. Програма створена спільно з неприбутковою організацією CARE для забезпечення гендерної рівності та розширення економічних можливостей для жінок, що працюють у сфері сільського господарства у всьому світі. Наразі програма вже працює в Уганді, Єгипті та Перу.
  • Бренд Quaker об'єднався з регіональними неприбутковими організаціями CARE та Un Kilo de Ayuda з метою розширення заходів, спрямованих на боротьбу з дитячим голодом та для підтримки таких програм як Quaker Qrece, які передбачають комплекс заходів для забезпечення спеціалізованого харчування та освіти для груп ризику в Гватемалі та Мексиці. Бренд також розширює асортимент поживних і доступних продуктів, зокрема продукції бренду 3 Minutos, доступного у Мексиці. На початку 2022 року Quaker планує запустити новий доступний поживний продукт у Нігерії. Зі свого боку бренд Pioneer Foods також продовжить розширювати свої пропозиції доступних та поживних продуктів у Африці.

«Світ постав перед жахливою проблемою голоду, яка лише погіршилася у зв'язку з пандемією», — коментує Джон Баннер, виконавчий віце-президент PepsiCo з питань глобальних комунікацій і президент The PepsiCo Foundation (глобальний фонд PepsiCo). «Як провідна світова компанія з виробництва продуктів харчування та напоїв ми розуміємо свою важливу роль у створенні більш рівноправної глобальної продовольчої системи, щоб гарантувати, що громади, для яких ми працюємо, не страждатимуть від голоду та недоїдання. Ми пишаємося тим, що використовуємо наші міжнародні можливості для побудови нових видів співпраці з місцевими громадами, але це лише один крок на довгому шляху до викорінення голоду та забезпечення сталого майбутнього для всіх". 

Ми взяли на себе це глобальне зобов'язання у складний час. Наразі близько 800 мільйонів людей у світі страждають від голоду. Окрім того, останні оцінки демонструють, що понад 40% населення світу не можуть дозволити собі повноцінне здорове харчування. Також люди, які страждають від недоїдання, мають вищий ризик зараження та смерті від COVID-19. 

«Ми вдячні PepsiCo за десятирічне партнерство та постійну підтримку у боротьбі з голодом у світі», — зазначив президент і генеральний директор Всесвітньої продовольчої програми США, Баррон Сегар. «Інвестиції PepsiCo у стале сільське господарство та зміцнення дрібного фермерства допомагають нам досягати значних успіхів у подоланні основних причин голоду».

Протягом пандемії компанія PepsiCo підтримала понад 1000 громад по всьому світу, надавши фінансування та допомогу на суму понад 71 мільйон доларів США, а також понад 145 мільйонів пайків тим, хто цього потребує. Вже понад десять років компанія PepsiCo покращує продовольчу безпеку, допомагаючи місцевим громадам. Реалізуючи регіональні продовольчі програми в рамках програми Food for Good, PepsiCo зможе краще використовувати свої можливості в усьому світі та досягти своєї мети- до 2030 року зробити поживну їжу легкодоступною для понад 50 мільйонів людей. 

Серед інших програм Food for Good -  ініціатива доставки їжі, яка охоплює Латинську Америку, Європу, країни Африки на південь від Сахари, Близький Схід та Азіатсько-Тихоокеанський регіон, програма освіти щодо харчування для учнів у сільській місцевості Китаю, надання поживного шкільного сніданку учням у Південній Африці, програми сталого сільського господарства на півдні Мексики, а також інвестування в розширення можливостей продовольчих банків у всьому світі.

Європейські програми включають в себе партнерство з продовольчими банками для харчування громад шляхом надання безкоштовного продовольства та створення критичної інфраструктури розподілу, а також проєкти розвитку для забезпечення довгострокової продовольчої безпеки місцевих сільськогосподарників. Ці програми вже працюють у Польщі, Німеччині, Іспанії, Туреччині та Росії, і найближчим часом цей список розшириться.

За останній рік компанія PepsiCo сконцентрувала свої зусилля, аби допомогти зробити продовольчу систему більш стійкою, відновлюваною та інклюзивною. Нещодавно компанія PepsiCo запустила свою найамбітнішу ініціативу з новим сміливим підходом pep+ . Це комплексна трансформаційна стратегія, націлена змінити підхід до ведення бізнесу і принести позитивні зміни в життя людей і планети.  

Більше інформації про завдання pep+:www.pepsico.com/pepsicopositive. Щоб дізнатися докладніше про зусилля PepsiCo стосовно продовольчої безпеки, та як інші організації можуть приєднатися до програми Food for Good, будь ласка, перейдіть за посиланням: pepsicofoodforgood.com.


Про компанію PepsiСo 

Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2020 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana та SodaStream.

Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та втілення цієї мети в усі аспекти нашої комерційної стратегії та брендів. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.


Про глобальний фонд PepsiCo  

Глобальний фонд PepsiCo Foundation — заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, який передає кошти в основні елементи стійкої продовольчої системи з метою підтримки благополуччя спільнот. Працюючи з некомерційними організаціями і експертами по всьому світу, ми зосереджені надавати допомогу в боротьбі з глобальною проблемою голоду, просувати відповідальне поводження з водою і відходами, а також підтримувати лідерство жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо внести відчутний внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з колегами в галузі, місцевими та міжнародними організаціями і нашими співробітниками. Додаткова інформація про PepsiCo Foundation – на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy