Цього року ще 850 діток отримали доступ до чистої питної води. Загалом, завдяки проєкту «Чиста вода» понад 8 000 дітей мають постійний доступ до чистої питної води в дитячих закладах Миколаївської та Київської областей.
У PepsiCo ми переконані, що право на доступ до чистої питної води повинна мати кожна людина.
Про компанію PepsiСo
Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2020 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana та SodaStream.
Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та втілення цієї мети в усі аспекти нашої комерційної стратегії та брендів. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.
Про PepsiСo в Україні
PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».
Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора» та «Садочок». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.