1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Україна отримала перемогу в номінації «Соціальний проєкт року» на Премії HR-бренд Україна – 2021

01.11.2021

PepsiCo_Social_HR_20211101.jpg

22 жовтня відбулася наймасштабніша подія HR в Україні – Премія HR-бренд Україна- 2021 компанії grc.ua, що  проходить вже одинадцятий рік поспіль. Це конкурс в галузі HR, що дозволяє простежити актуальні тенденції, нові ідеї на ринку праці і назвати кращих. Цього року було представлено 60 актуальних HR-кейсів від 46 провідних компаній України: практичний досвід, що довів свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.

PepsiCo Україна отримала перемогу в номінації «Соціальний проєкт року» з проєктом «Думай глобально – дій локально!». 

Перемога стала можливою завдяки кожному небайдужому співробітнику PepsiCo, який брав участь у заходах та ініціативах компанії. В рамках нашої трансформаційної  стратегії PepsiCo Positive, саме участь колег та їхня увага до проблеми захисту навколишнього середовища стала ключовою умовою успіху.

Проєкт включав в себе низку ініціатив та підпроєктів, які ми вже реалізували і продовжуємо реалізовувати за допомогою наших партнерів- громадської організації  Let’s do it, Ukraine: ініціатива з сортування сміття в школах «School Recycling» та проєкт з пошиття шоперів і торбинок «Еко-мішечок». Ми також успішно реалізували проєкти «GREEN OFFICE» та Марафон «Перші кроки до збереження планети», в яких наші колеги разом з родинами сортували сміття вдома і здавали його на переробку.

PepsiCo_Social_HR_02_20211101.jpg
PepsiCo_Social_HR_03_20211101.jpg

Про компанію PepsiСo

Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2020 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana та SodaStream.

Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та втілення цієї мети в усі аспекти нашої комерційної стратегії та брендів. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.

 

Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.

 

«Let’s Do It Ukraine» – це Всеукраїнський молодіжний рух, який протягом 6-ти років активно діє у 24 областях України завдяки активістам, органам місцевого самоврядування, бізнесу та медіа. Проєктна діяльність організації вже об’єднала понад 2,5  млн учасників у всеукраїнських та локальних проєктах: Всесвітній день прибирання «World Cleanup Day», «Зробимо Україну чистою разом», Всеукраїнський екологічний фестиваль «ЧистоFest» та інших. Організація є частиною міжнародного руху «Let’s Do It World», який об’єднує 180 країн та понад 30 мільйонів учасників для того, щоб піклуватися про екологію та чистоту нашої планети. Міжнародний рух «Let’s Do It World» є акредитованим партнером Програми ООН з навколишнього середовища.