1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

«Всесвітній день прибирання 2021»: 311 665 учасників, 1022 тонни сміття та 70 тонн вторинної сировини на переробку

04.10.2021

PepsiCo_LetsDoIT_20211004.jpg

3945 локацій у 24 областях України стали чистішими завдяки волонтерам та громадській організації Let’s Do It Ukraine. 18 вересня в Україні відбулась акція «Всесвітнього дня прибирання» (World CleanUp Day), партнером якої виступила компанія PepsiCo. 

«Вже не перший рік  PepsiCo в Україні є партнером акції Всесвітнього дня прибирання. Ми як компанія, і наші співробітники в різних містах підтримуємо цю акцію насамперед тому, що як і мільйони інших українців мріємо жити в чистій країні. Як компанія ми прагнемо побудувати світ, в якому упаковка ніколи б не ставала сміттям. Завдяки своїй участі в цій акції ми прагнемо залучати більше однодумців та ширити знання про те що упаковка та побутові відходи – це ресурс, а роздільне сортування та переробка допоможуть нашій країні стати на шлях циркулярної економіки, який вже пройшли низка інших європейських країн»,— прокоментувала участь компанії керівниця відділу корпоративних комунікацій PepsiCo Україна Аліна Матківська.

Цього року акція об’єднала 311 665 учасників традиційних прибирань. Небайдужі співробітники компанії PepsiCo разом з іншими волонтерами очистили локації у 632 населених пунктах. Спільними зусиллями еко-активісти зібрали 1022 тонни сміття та відправили на переробку 70 тонн вторинної сировини.

Ділиться Валентина Оранська, провідний спеціаліст з корпоративної культури та залучення персоналу: «Цього разу ми стільки прибрали сміття з нашого квадрату території – я дуже і дуже засмучена, що люди так споживацьки відносяться до планети, на якій мешкають. Було все – скло, пластик, недопалки, пластикові пакети, кабелі і навіть автомобільні шини. Але я дуже тішуся, що цього разу до щорічного наймасштабнішого прибирання світу долучилося багато колег з PepsiCo. Ми попрацювали натхненно дві години, що були відведені для прибирання, пишаюся нами та результатом».

Найпопулярнішими знахідками стали недопалки, маски та упаковки від різних товарів.  Одним із завдань волонтерів було знайти сміття, що підлягає вторинній переробці та розсортувати його. Маленькі еко-активісти також взяли активну участь в пошуках та добре засвоїли типи сміття. Цього року, в межах акцій, Україна встановила світовий рекорд: наймолодшій учасниці прибирання було лише 8 днів. 

Окрім традиційного очищення локацій, цьогоріч запрацював цифровий формат прибирань, під час якого учасники видалили з телефонів, комп’ютерів та хмарних сховищ 55 865 гігабайт непотрібної інформації.
Міжнародна акція Всесвітнього дня прибирання «World Cleanup Day» проходить щороку в третю суботу вересня одночасно в 190 країнах та об’єднує понад 50 млн учасників. 

Зробимо Україну чистою разом!

PepsiCo_LetsDoIT_02_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_03_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_04_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_05_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_06_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_07_20211004.jpg
PepsiCo_LetsDoIT_08_20211004.jpg

Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.


«Let’s Do It Ukraine» – це Всеукраїнський молодіжний рух, який протягом 6-ти років активно діє у 24 областях України завдяки активістам, органам місцевого самоврядування, бізнесу та медіа. Проєктна діяльність організації вже об’єднала понад 2,5  млн учасників у всеукраїнських та локальних проєктах: Всесвітній день прибирання «World Cleanup Day», «Зробимо Україну чистою разом», Всеукраїнський екологічний фестиваль «ЧистоFest» та інших. Організація є частиною міжнародного руху «Let’s Do It World», який об’єднує 180 країн та понад 30 мільйонів учасників для того, щоб піклуватися про екологію та чистоту нашої планети. Міжнародний рух «Let’s Do It World» є акредитованим партнером Програми ООН з навколишнього середовища.