1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Ділися усмішкою з Lay’s: результати благодійної кампанії бренду

30.09.2021


Протягом літа тривала благодійна ініціатива від нашого снекового бренду «Ділися усмішкою з Lay’s». Її мета — допомогти людям поважного віку з усієї України та здійснити їхні заповітні мрії: політати на повітряній кулі, навчитися танцювати танго чи покататися на мотоциклі. З кожної проданої пачки чипсів бренд Lay’s перераховував одну гривню у благодійний фонд «Життєлюб»- загалом 1 500 000 гривень. Частина коштів безпосередньо виділялась на реалізацію мрій, а інша частина — на продуктові набори. Так, на три літні місяці Lay’s взяв під опіку двадцять містечок у дев’ятьох областях України, де самотні пенсіонери отримали по три посилки з продуктами.

Бренд Lay’s створив міні фільми про заповітні мрії кількох героїв, щоб надихнути ще більше Ба й Ді продовжувати мріяти. Героями відеопроєкту про мрії стали звичайні бабусі та дідусі, що поділилися своєю історією у соціальних мережах, або за них це зробили друзі чи рідні. Серед них:

★ 72-річні Антоніна та Валерій з Кременчука, що цього літа святкували 50 років з дня укладання шлюбу і мріяли про справжню весільну церемонію, як у кіно.

★ 70-річна Сусанна Шаповал з Києва, яка все життя працювала інженером на авіазаводі, але завжди мріяла вийти на сцену театру.

★ 70-річний Валерій Кулик із Києва, що з дитинства мріяв навчитись водити мотоцикл.

Останнім етапом проєкту «Ділися усмішкою» стала серія фотографій, на яких українські зірки та лідери думок здійснюють мрії звичайних пенсіонерів.  Фотопроєкт вийшов на сайті відомого глянцевого медіа VOGUE до Всесвітнього дня бабусь і дідусів, який цього року святкували 25 липня.

Вражені мріями Ба та Ді, понад 20 зірок та лідерів думок підтримали ініціативу , а телеканали зацікавились щирими історіями та розповіли про них.

Ця кампанія бренду нікого не залишила байдужим. Українці охоче приєдналися до проєкту на сайті та допомогли зібрати своїми силами ще майже 200 000 гривень на реалізацію мрій Ба та Ді. А всі найяскравіші моменти бренд Lay’s  зібрав у фінальному відео про проєкт #ділисяусмішкою, щоб побачивши його, кожен сказав собі: мріяти ніколи не пізно, а усмішка не має віку!

 

Про компанію PepsiСo

Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2020 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana та SodaStream.

Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та втілення цієї мети в усі аспекти нашої комерційної стратегії та брендів. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.

 

Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s, «Хрусteam», Cheetos. PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.