1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PEPSICO ОГОЛОШУЄ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ТРАНСФОРМАЦІЮ PEPSICO POSITIVE (pep+)

15.09.2021

PepsiCo_PEP+_20210915.jpg

Нова стратегія дозволить компанії підтримати довгостроковий сталий розвиток та сфокусується на трьох ключових напрямках:

1. Стале землеробство: впровадження практик відновлювального землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площам сільськогосподарських земель, які використовують постачальники сировини для PepsiCo.

2. Сталий ланцюжок поставок: 

  • Вуглецева нейтральність до 2040 року;
  • Відновлення 100% води, яку використовує компанія;
  • Нові цілі щодо упаковки.
3. Сталий вибір: 

  • Розширення асортименту за рахунок більш корисних для людини та навколишнього світу продуктів, у тому числі, які виготовляються з рослинного білку, цільних зернових інгредієнтів, горіхів та насіння;
  • Впровадження бізнес-моделей, які зменшать використання одноразової упаковки.  

15 вересня 2021 р. – Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive (pep+), націлену змінити підхід до ведення бізнесу і принести позитивні зміни в життя людей і планети.  Pep+ стане керівним принципом для розвитку компанії і зміни всіх бізнес процесів – від відповідальної закупівлі сировини, більш екологічного виробництва і продажів продукції до залучення споживачів і заохочення до вибору більш корисних для людей і планети продуктів харчування. 

“PepsiCo Positive – це майбутнє нашої компанії. Це зовсім нове бачення того, як ми ведемо наш бізнес, в якому принципи сталого розвитку і людський капітал посідають центральне місце. Нова стратегія відповідає новим реаліям життя, коли споживачі очікують більшого від компаній, продукцію яких вони споживають, і хочуть бачити і розуміти їх вплив на суспільство, − заявив Рамон Лагуарта, голова ради директорів та головний виконавчий директор PepsiCo. – Pep+ змінить наші бренди та їхню стратегію по завоюванню лідируючих позицій на ринку. Тільки уявіть, як чипси Lay’s починають своє життя в полі з картоплі, вирощеної відповідальним шляхом із застосуванням практик відновлюваного землеробства. Потім вони виробляються на заводі з використанням ресурсо- та енергозберігаючих практик, мають у своєму складі найменшу кількість солі і розфасовані в перероблювану упаковку. Це і є сталий вибір для споживачів. Це і є чипси майбутнього. Це ми й маємо на увазі, коли говоримо про краще майбутнє для людей, планети і нашого бізнесу. А тепер уявіть масштаб змін, який можуть створити всі наші 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.” 

Стратегічна трансформація pep+ орієнтована на три ключові напрямки, за кожним з яких визначені амбітні цілі до 2030 року: 

Стале землеробство: PepsiCo планує впровадити практики сталого землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площі сільськогосподарських земель, які використовуються  постачальниками сировини для компанії; закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, а також інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в сільськогосподарському ланцюжку поставок PepsiCo. 

В Україні PepsiCo – один із найбільших переробників сільськогосподарської сировини від локальних виробників. Із 2019 року компанія успішно співпрацює з виробниками чипсової картоплі та впровадила агропрограму з метою локалізації сировинної бази для нового виробництва снеків у країні. 

Cеред українських постачальників сировини компанія просуває практики ощадливого поводження з землею та природними ресурсами, наприклад, точне землеробство, своєчасна сівозміна, застосування «зелених» добрив. Компанія активно впроваджує такі передові цифрові рішення як CropTrak для управління процесом  вирощування картоплі в господарствах, що дозволяє ефективно використовувати полив, зберігаючи водні ресурси.  В Україні 100% сировини для виробництва картопляних чипсів атестовано в рамках міжнародних аудитів.  

Компанія також працює з постачальниками в напрямку підвищення якості і ефективності вирощування та зберігання картоплі, що також сприяє скороченню викидів парникових газів.

Сталий ланцюжок поставок: PepsiCo планує стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції на більш екологічну, включаючи 50%-е скорочення первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу. До 2022 року компанія представить напої Pepsi в упаковці з повністю переробленого пластику (rPET) в 11 країнах Європи. 
В Україні зміни упаковки в напоях почалися у 2021 році з запуску в продаж холодного чаю Lipton Ice Tea в упаковці rPET, придатній для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості.  
Компанія продовжить інвестувати в інфраструктуру з роздільного збирання та переробки упаковки, виходячи з того, що пакування ніколи не повинно ставати сміттям.  PepsiCo в Україні разом з іншими компаніями фінансує пілотний проект із роздільного збирання побутових відходів у місті Вишгороді, працює над створенням Організації розширеної відповідальності виробників (ОРВВ) підтримуючи таким чином рух України до впровадження моделі циркулярної економіки. 

Сталий вибір: PepsiCo продовжить розширювати продуктовий портфель за рахунок наступних рішень: 

  • Використання в продуктах інгредієнтів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу – рослинного білка, бобових, злакових культур; 
  • Прискорення програми зі зниження вмісту доданих цукру та солі в усій своїй продукції на основі науково-обґрунтованих показників, а також використання більш корисних для здоров’я рослинних масл у виробничих процесах; 
  • Перехід на нові бізнес-моделі, в яких відсутня чи практично не використовується одноразова упаковка. 
Компанія також анонсувала запуск нової глобальної волонтерської програми для співробітників PepsiCo, яка буде мотивувати кожного з 291,000 співробітників у світі підтримувати соціальні ініціативи.

Дізнатися більше про програму PepsiCo Positive можна тут. 


Про компанію PepsiСo 

Споживачі щодня обирають продукти компанії PepsiCo більш ніж мільярд разів у понад 200 країнах та територіях в усьому світі. У 2020 році обсяг чистої виручки компанії PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю продуктів харчування та напоїв, який включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana та SodaStream.

Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, орієнтовні щорічні роздрібні продажі кожного з яких приносять більш ніж 1 мільярд доларів. Компанія PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та втілення цієї мети в усі аспекти нашої комерційної стратегії та брендів. Більше інформації на сайті www.pepsico.com.
 

Заява-попередження

У цьому релізі містяться заяви, що відображають наші погляди на майбутні результати діяльності, які є «прогнозними заявами» у розумінні Закону про реформу судочинства щодо приватних цінних паперів від 1995 року. Для опису прогнозних заяв загалом використовуються такі вирази як «прагнути», «передбачити», «вважати», «стимулювати», «оцінювати», «очікувати», «мати на меті», «мати намір», «могти», «планувати», «прогнозувати», «стратегія», «мета», «будемо» і подібні до них вирази або їхні варіанти чи інші словосполучення. Прогнозні заяви за своєю суттю передбачають ризик і невпевненість, які можуть призводити до того, що кінцевий результат може суттєво відрізнятися від кінцевого результату, очікуваного в таких прогнозних заявах, включаючи вплив поширення COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo; нанесення шкоди репутації PepsiCo або іміджу її брендів; проблеми та побоювання щодо якості та безпеки продукції; можливості PepsiCo ефективно конкурувати; щодо недостатності водних ресурсів; змін в роздрібній торгівлі або у правилах продажу будь-якому ключовому клієнту; перебоїв у ланцюгу постачання компанії PepsiCo; політичних або соціальних умов на ринках, де виробляється, створюється, розповсюджується або продається продукція PepsiCo; майбутніх кібератак та інших перебоїв; зміни клімату або заходів щодо подолання наслідків кліматичних змін; введення або можливого введення нових податків чи збільшення поточних податків на продукцію PepsiCo; накладення обмежень на діяльність, пов'язану з просуванням або продажем продукції PepsiCo; змін законодавства та правил використання чи утилізацію пластику чи іншого упакування продуктів PepsiCo; неможливості дотримання чинних законів і правил; а також потенційної відповідальності і витрат, пов'язаних з позовами, скаргами, судовими чи регуляторними провадженнями, розслідуваннями або слідчими діями. Для отримання додаткової інформації щодо цих та інших факторів, які можуть призвести до того, що реальні результати діяльності PepsiCo будуть істотно відрізнятися від тих, які наведені в цьому тексті, будь ласка, зверніться до документів, які є у розпорядженні Комісії з цінних паперів і бірж, включаючи останній щорічний звіт за формою Form 10-K і наступних звітів за формою Forms 10-Q та 8-K. Ми попереджуємо інвесторів про те, що вони не повинні надмірно покладатися на такі прогнозні заяви, що є актуальними лише на день їхнього оприлюднення. Компанія PepsiCo не бере на себе зобов'язань щодо оновлення будь-яких прогнозних заяв, а саме, внесення в них нової інформації, майбутніх подій тощо.