1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Жінки PepsiCo: історія успіху Ірини Балакір

07.09.2021

PepsiCo_Balakir_20210907.jpg

У PepsiCo ми створюємо інклюзивне та рівноправне робоче середовище, в якому кожен може розкрити свій потенціал. Зокрема, ми підтримуємо жінок у світі бізнесу та надаємо можливості для кар’єрного росту. Наші колеги надихають та мотивують, кожного дня вони долають нові виклики й знаходять баланс між роботою та особистим життям.  Знайомимо вас із історією Ірини Балакір — керівницею бюро оптових продажів в Одесі. 

Чим вас надихає робота?
«Продажі — це дивовижна сфера! Вона наповнює мене енергією, дає багато можливостей для спілкування та розвитку. Мене надихає робота в структурній компанії, а особливо в команді, де цінується внесок кожного. Тут як у спорті: щоразу ти підіймаєш планку все вище і вище, долаєш труднощі та досягаєш своїх цілей!». 

Що мотивувало вас отримати цю посаду?
«15 років тому я прийшла в РepsiCo студенткою, не замислюючись про кар'єру. Але робота мене настільки захопила, що досі складно зупинитися. Мені важливо розвиватися і вдосконалювати свої навички, щоб отримати новий досвід, розширити кругозір і зламати стереотип «слабкої жіночої натури». 

З якими труднощами ви зіштовхнулися після призначення?
«Складнощі були в роботі з програмним забезпеченням, яке впроваджувалось в ОТ каналі. Крім того, додалася нова (для мене) молочна категорія, яка вимагала особливого підходу». 

Як вийшло їх подолати?
«Терпіння і труд  все перетруть! А взагалі я вивчала теорію, практикувалася з колегами, просила порад у керівника тощо. І найголовніше: з самого початку у мене була підтримка сім'ї. Вони вірили, що я все зможу!».

Як вам вдається поєднувати роль керівниці, мами та дружини?
«Я навчилася планувати не тільки робочий час, а й вихідні з сім'єю. Коли виходжу на роботу, то концентруюся на робочих процесах і отримую заряд від спілкування з людьми. Коли ж я повертаюся додому, то отримую прилив енергії від обіймів і поцілунків дітей».

Чи є у вас дієві лайфхаки для важких ситуацій? Наприклад, як бути, якщо діти вдома, а у вас робочий день? 
«У деякі дні я працюю віддалено. Коли сідаю за комп'ютер, то молодша дочка також сідає поруч зі мною і малює (в моєму робочому блокноті) або оздоблює водні розмальовки. Але зазвичай я намагаюся планувати ZOOM конференції або важливу звітність тоді, коли дитина спить або на прогулянці».

Що б ви порадили жінкам, які хочуть зайняти керівну посаду?
«Запорука успіху — мріяти, щодня розвиватися і виходити із зони комфорту (перебувати в ній довго просто нудно). Сьогодні жінки довели свою спроможність у діловій сфері. Я намагаюся завжди слідувати девізу Марка Твена: «Вони не знали, що це неможливо, тому зробили це». 
Нічого не бійтеся і робіть!».


Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2020 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com

Керуючись принципом «Перемагати відповідально», PepsiCo прагне дарувати усмішки людям з кожним ковтком та кожним шматочком своєї продукції. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація – на www.pepsico.ua