1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

PepsiCo Positive: чиста вода

02.09.2021

PepsiCo_Pep+_Preview_20210902.jpg

PepsiCo оголосила про одну з важливих частин свого підходу до сталого розвитку PepsiCo Positive - про наші амбіції та плани в галузі збереження водних ресурсів до 2030 року. 

Головна мета - скоротити абсолютне споживання води, поповнити запаси води більше, ніж використовує компанія, і працювати з партнерами, щоб забезпечити доступ до прісної води в регіонах, де з нею є складнощі. 

«Брак води безпосередньо пов'язаний з кліматичною кризою, і в PepsiCo ми вважаємо, що глобальні зусилля по збереженню чистої води необхідні. Ми зосереджені не тільки на тому, щоб люди по всьому світу мали до неї доступ, але і на тому, щоб ми самі ефективно управляли водними ресурсами, що використовує компанія», - розповів директор зі сталого розвитку Джим Ендрю. 

В рамках програми ми ставимо перед собою чотири цілі: 
1. Досягти однаково високого рівня ефективності водовикористання на всіх майданчиках компанії до 2030 року. 
2. В регіонах, де є проблеми з прісною водою, поповнити її запаси в більшому обсязі, ніж ми використовуємо. 
3. Забезпечити безпечний доступ до води 100 мільйонам чоловік до 2030 року. 
4. Прийняти стандарт AWS (Альянс за піклування над водними ресурсами) у всіх регіонах з високим рівнем ризику дефіциту водних ресурсів, де у нас є майданчики, до 2025 року. 

Першим кроком на шляху реалізації цієї стратегії стане програма Фонду PepsiCo, в рамках якої ми разом з неурядовою організацією та нашим довгостроковим партнером WaterAid забезпечимо доступ до чистої прісної води людям, яким це найбільше необхідно - жителям країн Африки. Зараз, в умовах боротьби з пандемією COVID-19, це особливо актуально.

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж у 200 країнах світу. У 2020 році обсяг продажів PepsiCo склав понад 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані й негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші ), Tropicana (соки) і SodaStream (апарати для домашнього виробництва газованих напоїв). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренда, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером із виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання бути лідером на ринку, діючи відповідально в усіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiСo в Україні 

Компанія PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». 

Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація — на www.pepsico.ua

Застережлива заява

Наведені в даному прес-релізі висловлювання про майбутні плани, тобто «заяви про перспективи» – за змістом Закону про реформування судових процесів щодо приватних цінних паперів 1995 року. Прогнозні висловлювання, як правило, ідентифікуються за включенням таких слів, як «мета», «передбачати», «вірити», «прагнення», «оцінювати», «очікувати», «мета», «мати намір», «можливо», «план», «проект», «стратегія», «ціль» і «намір» або подібні твердження чи варіації таких термінів та інших подібних виразів. Перспективні заяви за своєю суттю включають ризики та невизначеності, які можуть призвести до того, що фактичні результати суттєво відрізнятимуться від прогнозованих у таких заявах, включно із впливом COVID-19; майбутній попит на продукцію PepsiCo; репутаційні втрати PepsiCo чи іміджу бренда; проблеми чи занепокоєння щодо якості та безпеки продукції; здатність PepsiCo ефективно конкурувати; дефіцит води; зміни в роздрібній торгівлі чи в обсягах продажів для будь-якого ключового клієнта; порушення ланцюжка поставок PepsiCo; політичні чи соціальні умови на ринках, де продукція PepsiCo виготовляється, розповсюджується чи продається; майбутні кіберінциденти та інші збої; зміна клімату чи заходи щодо боротьби зі зміною клімату; введення чи пропоноване введення нових або збільшених податків, спрямованих на продукцію PepsiCo; накладення обмежень на маркетинг або продаж продукції PepsiCo; зміни законодавства та нормативних актів, пов’язаних із використанням або утилізацією пластмас або іншої упаковки продуктів PepsiCo; а також недотримання вимог чинного законодавства. Для отримання додаткової інформації про ці та інші фактори, які можуть призвести до того, що фактичні результати PepsiCo суттєво відрізнятимуться від наведених у цьому документі, дивіться у заявках PepsiCo до Комісії з цінних паперів та бірж, включно з останнім річним звітом за формою 10-K та наступні звіти за формами 10-Q і 8-K. Інвесторів застерігають надміру не покладатися на будь-які перспективні заяви, що дають інформацію лише станом на дату їх подання. PepsiCo не бере на себе жодних зобов’язань оновлювати будь-які прогнозні заяви, чи то внаслідок надходження нової інформації, чи то майбутніх подій чи іншим чином.