1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
    3. Пам'ятка кандидатові
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Екопроєкт «Мішечок» стартує другий рік поспіль за підтримки PepsiCo в Україні

06.04.2021

PepsiCo_Pouch_20210407.jpg

PepsiCo Україна другий рік поспіль виступає генеральним партнером Всеукраїнського проєкту-конкурсу «Мішечок», мета якого – сформувати звичку користуватись багаторазовими торбинками в побуті.

Проєкт «Мішечок», організатором якого виступає міжнародний молодіжний рух «School Recycling World», стартує 6 квітня. Завдання проєкту – заохотити молодь з усіх куточків країни шити екомішечки (торбинки) для користування в повсякденному житті та побуті. 

У рамках проєкту також відбудеться конкурс серед учнівської молоді, шкіл та позашкільних навчальних закладах з індивідуальними та колективними номінаціями.
 
Головний подарунок отримає школа, учні якої пошиють найбільшу кількість мішечків, – принтер для сублімаційного друку. У 2020 році учасники проєкту разом пошили 18 441 мішечків, якими й дотепер користуються в повсякденному житті.

Подати колективну заявку на участь в конкурсі можна до 7 травня 2021 року. Більше інформації про проєкт та умови участі читайте за посиланням.


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2020 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. 

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com

Керуючись принципом «Перемагати відповідально», PepsiCo прагне дарувати усмішки людям з кожним ковтком та кожним шматочком своєї продукції. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу. 


Про PepsiСo в Україні 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація – на www.pepsico.ua