PepsiCo Україна другий рік поспіль виступає генеральним партнером Всеукраїнського проєкту-конкурсу «Мішечок», мета якого – сформувати звичку користуватись багаторазовими торбинками в побуті.
Проєкт «Мішечок», організатором якого виступає міжнародний молодіжний рух «School Recycling World», стартує 6 квітня. Завдання проєкту – заохотити молодь з усіх куточків країни шити екомішечки (торбинки) для користування в повсякденному житті та побуті.
У рамках проєкту також відбудеться конкурс серед учнівської молоді, шкіл та позашкільних навчальних закладах з індивідуальними та колективними номінаціями.
Головний подарунок отримає школа, учні якої пошиють найбільшу кількість мішечків, – принтер для сублімаційного друку. У 2020 році учасники проєкту разом пошили 18 441 мішечків, якими й дотепер користуються в повсякденному житті.
Подати колективну заявку на участь в конкурсі можна до 7 травня 2021 року. Більше інформації про проєкт та умови участі читайте
за посиланням.
Про компанію PepsiСo
Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2020 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 70 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
Керуючись принципом «Перемагати відповідально», PepsiCo прагне дарувати усмішки людям з кожним ковтком та кожним шматочком своєї продукції. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.
Про PepsiСo в Україні
PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями ТОВ «Сандора» і ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».