1. Головна
  2. Про компанію
    1. Історія PepsiCo
    2. PepsiCo в Україні
    3. Місія та бачення компанії
    4. Кодекс поведінки
    5. Телефон довіри
    6. Контакти
    7. Послуги
  3. Сталий розвиток
  4. Бренди
    1. Напої
    2. Соки
    3. Молочна продукція
    4. Снеки
    5. Дитяче харчування
  5. Медіа
    1. Новини
    2. Контакти для ЗМІ
  6. Кар'єра
    1. Чому варто працювати у PepsiCo
    2. Вакансії
  7. Закупівлі
    1. Непрямі закупівлі
Search PepsiCo
Поділитися:
Ще |

Головна » Медіа » Новини

Генеральний директор PepsiCo в Україні розповів про пріоритети та очікування компанії у 2021 році

10.02.2021

PepsiCo_Marek_Economika_20210210.JPG

4 лютого Марек Томалак, генеральний директор PepsiCo в Україні, виступив на діловому заході «Глобальний огляд економіки України», який провела Європейська Бізнес Асоціація. 

Турбота про співробітників, трансформація до нової реальності та прискорення сталого розвитку –  стали ключовими тезами виступу Марека Томалака. «Ми прагнемо створювати більше усмішок у 2021 році для наших споживачів, постачальників та партнерів, зберігаючи відданість принципам нашої програми зі сталого розвитку у сільському господарстві, переробці упаковки та ефективному виробництві. Адже це може стати хорошим стимулом для подальшого прискорення економічного росту» - зазначав Марек Томалак.

Генеральний директор  PepsiCo в Україні підкреслив, що одним з головних пріоритетів компанії є скорочення викидів парникових газів до нуля уже до 2040 року та прискорення переходу виробництв на відновлювані джерела енергії. На початку 2021 року PepsiCo оголосила, що подвоює свої зобов’язання щодо збереження клімату. Загалом, PepsiCo досить оптимістично оцінює цей рік та сподівається на глобальне відновлення.

Подивитись виступ Марека Томалака під час заходу можна за посиланням.


Про компанію PepsiСo 

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2019 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 67 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу.

Додаткова інформація — на сайті www.pepsico.com


Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay's® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua